En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
ik ga naar het Doornse gat

En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
Hoe zou het met deze kies zijn, zo aan het begin van de middag?Luther schreef:En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
volgestort door zo'n specie-vervoerende cementwagen?Mister schreef:Hoe zou het met deze kies zijn, zo aan het begin van de middag?Luther schreef:En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
ik ga naar het Doornse gat![]()
Reeds uitgehold door een witgejaste (naar we zullen hopen) expert met zijn watergekoelde, supersonische drilboor?
Zo vrienden, dat was dat!MarthaMartha schreef:volgestort door zo'n specie-vervoerende cementwagen?Mister schreef:Hoe zou het met deze kies zijn, zo aan het begin van de middag?Luther schreef:En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
ik ga naar het Doornse gat![]()
Reeds uitgehold door een witgejaste (naar we zullen hopen) expert met zijn watergekoelde, supersonische drilboor?
en de persoon zelf die het gat omving he? zou ie al een zenuwinzinking hebben gehad?
en de armleuning van de tandartsstoel, zou die nog heel zijn?
Bluffer.....Luther schreef: Zo vrienden, dat was dat!
En ja de tandartsstoel is nog heel.![]()
En ja, er zijn twee kiezen geboord en gevuld zonder verdoving.![]()
En ja, de tandarts zei: Je bent bepaald niet kinderachtig..![]()
Enne...helma, je mag nog wel eens langskomen om te praten over hoe je dat moet aanpakken. Want ik mocht bij ondervinding weer weten dat al dat gegil van jou niet nodig is geweest...
Ja, maar daar is ook alle reden toe!jvdg schreef:Bluffer.....Luther schreef: Zo vrienden, dat was dat!
Enne...helma, je mag nog wel eens langskomen om te praten over hoe je dat moet aanpakken. Want ik mocht bij ondervinding weer weten dat al dat gegil van jou niet nodig is geweest...
Braaf hoor, Maarten!Luther schreef:Ja, maar daar is ook alle reden toe!jvdg schreef:Bluffer.....Luther schreef: Zo vrienden, dat was dat!
Helemaal niks! Ik snap d'r niks van!jvdg schreef:Braaf hoor, Maarten!Luther schreef:Ja, maar daar is ook alle reden toe!jvdg schreef:Bluffer.....Luther schreef: Zo vrienden, dat was dat!
Wat voor cadeautje heb je gehad omdat je zo flink bent geweest?
hoezo niet snel tevreden?Luther schreef:Helemaal niks! Ik snap d'r niks van!jvdg schreef:Braaf hoor, Maarten!Luther schreef: Ja, maar daar is ook alle reden toe!
Wat voor cadeautje heb je gehad omdat je zo flink bent geweest?![]()
![]()
![]()
Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
Poeh, ik heb me nog ingehouden...MarthaMartha schreef:hoezo niet snel tevreden?Luther schreef:Helemaal niks! Ik snap d'r niks van!jvdg schreef:Braaf hoor, Maarten!Luther schreef: Ja, maar daar is ook alle reden toe!
Wat voor cadeautje heb je gehad omdat je zo flink bent geweest?![]()
![]()
![]()
Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
Poeh, ik heb me nog ingehouden...[/quote]Luther schreef:
hoezo niet snel tevreden?
Met een boek over Spreuken?Luther schreef: Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
Nee, wil je t weten:fluitje schreef:Met een boek over Spreuken?Luther schreef: Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
welk boek van Algra?Luther schreef:Nee, wil je t weten:fluitje schreef:Met een boek over Spreuken?Luther schreef: Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
- 1x het nieuwste jaarboekje van de HHK.
- 1x H. Algra
- 3x Spurgeon
- 1x prof. Wisse
- 1x K. Norel
Oh, mijn favoriete schrijver in mijn jeugd.Luther schreef:- 1x K. Norel