Wilma van den Berg schreef:...ik nog 4 postings heb te gaan en er dan 2000 bereikt heb?
...me afvraag wanneer deze dag gaat komen?

Wilma van den Berg schreef:...ik nog 4 postings heb te gaan en er dan 2000 bereikt heb?
monique schreef:jaaa volgens mij is gijs verliefd op juudjewoeeee
Daar in Rhenen op de Achterbergsestraatweg: nou die is niet mals!monique schreef:ik eindelijk een beetje verstandig word en vakantie ga doen ik heb net gebeld en morgen moet ik op gesprek komen waaah wens me geluk tis alleen voor een dagkrant hoor maar voor 4 weken verdien ik aardig wattword wel zwaar allemaal heuvels
De vissen waren dus niet naar de kermis?tukkertje schreef:... ik daar niets vangemerkt heb
....ik vanavond aan de visvijver gezeten heb voor een viswedstrijd
... het bijzonder goed ging
Ik en Gijs, welnee, hoe kom je dr bij....en trouwens, wie zegt dat ik de ene helft romance hiero benmathilde schreef:monique schreef:jaaa volgens mij is gijs verliefd op juudjewoeeee
![]()
Ho ho, nooit jezelf als eerste noemen hè? Dat wordt dan op z'n minst "Gijs en ik".judith schreef:Ik en Gijs, welnee, hoe kom je dr bij....en trouwens, wie zegt dat ik de ene helft romance hiero ben![]()
![]()
![]()
Nou.....gijs..en niet ik danHendrikus schreef:Ho ho, nooit jezelf als eerste noemen hè? Dat wordt dan op z'n minst "Gijs en ik".judith schreef:Ik en Gijs, welnee, hoe kom je dr bij....en trouwens, wie zegt dat ik de ene helft romance hiero ben![]()
![]()
![]()
Je hebt dus in ieder geval wel internet in Zeelandhenriët schreef:ik heel erg grappig vind, het gesloten topic;)
ik kom hier dv morgen nog ff op terug:)
Afgewezen schreef:Wilma van den Berg schreef:...ik nog 4 postings heb te gaan en er dan 2000 bereikt heb?