wat zijn we 't toch roerend eens vandaag :mrgreen:Lassie schreef:die is vet mooi.Hendrikus schreef:
Mooie zegenbede voor de jaarwisseling!
Welke muziek beluister je nu? [3]
- Christiaan
Van wie is die muziek? (Of is dat buiten mij bereik?Hendrikus schreef:wat zijn we 't toch roerend eens vandaag :mrgreen:Lassie schreef:die is vet mooi.Hendrikus schreef:
Mooie zegenbede voor de jaarwisseling!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Christiaan
U weet heel goed wat ik met lawaaimakers bedoel! :xHendrikus schreef:Van zo'n moderne lawaaimaker die pas in 1945 werd geboren. Da's niks voor jou, johChristiaan schreef:Van wie is die muziek? (Of is dat buiten mij bereik?)
En die muziek mag er zijn.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Ik luister op dit moment naar een (pas gekochte) cd van de Zeeuwse organist Kees van Eersel. Bepaald geen nieuwe cd, maar ik had 'm dus nog niet.
De afkomst van de organist en het feit dat er twee stukken van Pachelbel op de cd staan zullen Christiaan deugd doen.
:
De afkomst van de organist en het feit dat er twee stukken van Pachelbel op de cd staan zullen Christiaan deugd doen.

- Christiaan
Nou de hele cd is niet verkeerd!Josephus schreef:Ik luister op dit moment naar een (pas gekochte) cd van de Zeeuwse organist Kees van Eersel. Bepaald geen nieuwe cd, maar ik had 'm dus nog niet.
De afkomst van de organist en het feit dat er twee stukken van Pachelbel op de cd staan zullen Christiaan deugd doen.:
Alleen dat van Brahms is minder, wat Hendrikus ongetwijfeld het mooiste zal vinden!
Hmm, ik zou een componist als Rheinberger toch ook niet direct in "jouw rijtje" geplaatst hebben. Trouwens, het grootste deel van de cd bestaat uit dergelijke componisten... Heb ik je toch verkeerd ingeschat!Christiaan schreef:Nou de hele cd is niet verkeerd! Alleen dat van Brahms is minder (...)

Of ben je je blik aan het verruimen?
- Christiaan
Ik ben minder voorspelbaar dan je denk!Josephus schreef:Hmm, ik zou een componist als Rheinberger toch ook niet direct in "jouw rijtje" geplaatst hebben. Trouwens, het grootste deel van de cd bestaat uit dergelijke componisten... Heb ik je toch verkeerd ingeschat!Christiaan schreef:Nou de hele cd is niet verkeerd! Alleen dat van Brahms is minder (...):
Of ben je je blik aan het verruimen?
En die cd hebben we al een jaar of 5!