Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen
Vandaag met de.kinderen bij Ikea gegeten. Het was weer genieten. Ook het observeren van het publiek is leuk. Van punker tot stemmig zwart uit de achterban van het forum.
Maar juist dat laatste echtpaar is reden van deze bijdrage.
Bij Ikea ruim je zelf je tafel af. Niet dus. Ik heb thuis geleerd dat je zo min mogelijk eten weggooit. Niet dus, twee meer dan half volle borden.
En nee, het was geen overhaast vertrek, dat een verklaring zou kunnen zijn.
Bidden voor je eten en een ander voor de rommel op laten draaien. Ergerlijk.
Bij Ikea ruim je zelf je tafel af. Niet dus. Ik heb thuis geleerd dat je zo min mogelijk eten weggooit. Niet dus, twee meer dan half volle borden.
- Niet meer zo actief -
Sorry, we zaten echt vol.Mannetje schreef:Vandaag met de.kinderen bij Ikea gegeten. Het was weer genieten. Ook het observeren van het publiek is leuk. Van punker tot stemmig zwart uit de achterban van het forum.
- Dodo
Misschien gaat Ikea nog wel eens doggybags bij het eten leveren.
Dan heten ze waarschijnlijk dokbeks of zo.
Dan heten ze waarschijnlijk dokbeks of zo.
Ach, als het oudere mensen zijn die niet gewend zijn aan het principe van in een restaurant zelf de tafel afruimen, kan ik mij de vergissing zomaar voorstellen.Mannetje schreef:En rommel ruim je ook niet op?
Ik neem aan dat het publiek heeft gezien dat jij - als ook netjes biddende - de fout van deze broeders hebt gecorrigeerd door hun tafel ook af te ruimen? Het kost niet meer tijd dan het posten van deze story, dus om de tijd had het niet gelaten hoeven worden.Mannetje schreef:En rommel ruim je ook niet op?
Rommel elke keer zwijgend in je eigen kliko gooien. Op het moment dat de buren een keer in de problemen zitten i.v.m. ziekte of iets dergelijks gelijk je hulp aanbieden. Dank voor stank zeg maar. Ze zullen zich schamen.Mannetje schreef:Buren die menen dat afval wel over de schutting gegooid kan worden.
Zo eens in de twee dagen vliegt er wel wat over de schutting. Vanmorgen nog een plakje ham...
Ik vraag me of de buurvrouw het doet (tja, dat is een heel verhaal waarom ik haar niet uitsluit van verdenking, maar wie weet, komt dat verhaal nog eens.)
Of misschien doet één van de buurjongens het.
Pas liep ik in de tuin toen er een ijsbekertje over schutting vloog. Dat heb ik opgeraapt en met dezelfde vaart teruggegooid. De dader was nog niet helemaal binnen, kwam terug, en gooide het in de afvalbak.
Maar meestal gebeurt het op momenten dat wij niet in de tuin zijn. Zoals vanmorgen, toen zaten wij te eten en zag ik het vliegen. Zou ik naar buiten gerend zijn en over de schutting gekeken hebben, dan was de dader (m/v) waarschijnlijk al binnen.
Het probleem is dat de buren niet zo ... "aanspreekbaar" ... zijn...
Een ander was mij voor.WimA schreef:Ik neem aan dat het publiek heeft gezien dat jij - als ook netjes biddende - de fout van deze broeders hebt gecorrigeerd door hun tafel ook af te ruimen? Het kost niet meer tijd dan het posten van deze story, dus om de tijd had het niet gelaten hoeven worden.Mannetje schreef:En rommel ruim je ook niet op?
- Niet meer zo actief -
Anker?Mannetje schreef:Een ander was mij voor.WimA schreef:Ik neem aan dat het publiek heeft gezien dat jij - als ook netjes biddende - de fout van deze broeders hebt gecorrigeerd door hun tafel ook af te ruimen? Het kost niet meer tijd dan het posten van deze story, dus om de tijd had het niet gelaten hoeven worden.Mannetje schreef:En rommel ruim je ook niet op?
Je hebt het ook best zwaar, mannetje.
De buren gooien de rommel in je tuin, je mederefo's ruimen het niet op bij de IKEA.
Heftig, man.
De buren gooien de rommel in je tuin, je mederefo's ruimen het niet op bij de IKEA.
Heftig, man.
"Niets menselijks is mij vreemd"Anker schreef:Je hebt het ook best zwaar, mannetje.
Heftig, man.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik dacht dat er niet ad hominem gepost mocht worden?
Het sarcasme druipt er weer vanaf.
Volgens mij gebruikt mannetje het topic waar het voor bedoeld is, toch?
Het sarcasme druipt er weer vanaf.

Volgens mij gebruikt mannetje het topic waar het voor bedoeld is, toch?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
En dan ontmoet ik ook al geen medeleven op refoforum.Anker schreef:Je hebt het ook best zwaar, mannetje.
Heftig, man.

Maar als ik afval heb ...
- Niet meer zo actief -
Toen met die buurvrouw toch wel?Mannetje schreef:En dan ontmoet ik ook al geen medeleven op refoforum.![]()