Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Twee tanden waarvan ik het bestaan niet eens wist, zitten in mijn verhemelte waarbij de ene een cyste of zoiets zit, Ziet er iig niet goed er zaten gisteren witte vlekken rond de ene tand op de foto, en dat terwijl ik al jaren een prothese draag bovenin, dat wordt kaakchirurg
Zie: ook zo bang voor de tandarts?
Zie: ook zo bang voor de tandarts?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Nou Jolanda kan beter bij een programma Aankomers XXSLassie schreef:Ik hoop niet als deelneemster...JolandaOudshoorn schreef:Afvallers XXLOrchidee schreef:Waar kunnen we je zien?JolandaOudshoorn schreef:een afspraak bij de kapper.... ik ben benieuwd met wat voor kapsel ik dinsdag dus op TV kom![]()
ppfff als ik sommige gasten langs zie komen en dan hun gewicht zie ben ik er nog slank bij....

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Licht eens een tipje van de sluier op ?JolandaOudshoorn schreef:een afspraak bij de kapper.... ik ben benieuwd met wat voor kapsel ik dinsdag dus op TV kom
Kan nooit boer zoekt vrouw zijn

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
wees niet bang, ik ga mijn zwager en schoonzus ondersteunenhmprff schreef:Nou Jolanda kan beter bij een programma Aankomers XXSLassie schreef: Ik hoop niet als deelneemster...![]()
ppfff als ik sommige gasten langs zie komen en dan hun gewicht zie ben ik er nog slank bij....

Ik weet, mijn Verlosser leeft
dat wist ik.... had je pas eens wat over verteld... wanneer kunnen we het gaan bekijken eind maart?
- JolandaOudshoorn
Geen idee... volgens mij wel... 23 maart ofzo.Lassie schreef:dat wist ik.... had je pas eens wat over verteld... wanneer kunnen we het gaan bekijken eind maart?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
een goede avond
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik fietste en opeens werden mijn ogen verblind door een schoon blinkend rood monster in 1 der straten alhier. Wat een aanwinst!
Oh, waar? Zorg ik dat ik daar niet langs kom. Als het zo verblindend isAuto schreef:ik fietste en opeens werden mijn ogen verblind door een schoon blinkend rood monster in 1 der straten alhier. Wat een aanwinst!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
je keek in je zijspiegeltje??Auto schreef:ik fietste en opeens werden mijn ogen verblind door een schoon blinkend rood monster in 1 der straten alhier. Wat een aanwinst!
-
Een fijne dag met goede ontmoetingen en de bevestiging van een hechte vriendschap, wat door ons beide (welke Hebreewse meervoudsvorm is dit?
) ervaren is.

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Een vliegenplaag. Heb er vanavond al 4 gedood en steeds is er weer een nieuwe.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Een hele stapel boeken. Zie bericht op mijn weblog: http://boekenstek.blogspot.com/
dus we zijn niet de enigeIchtus schreef:Een vliegenplaag. Heb er vanavond al 4 gedood en steeds is er weer een nieuwe.

Nu al??????? En het is nog lang geen zomer...........helma schreef:Ichtus schreef:Een vliegenplaag. Heb er vanavond al 4 gedood en steeds is er weer een nieuwe.
dus we zijn niet de enige

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !