Het was inderdaad erg leuk werk; tegenwoordig heb ik weer andere leuke dingen.

Collega's dus, ik ben ook E engineer.Tiberius schreef:E.
Ex-collega'sHersteldHervormd schreef:Collega's dus, ik ben ook E engineer.Tiberius schreef:E.
Ben je helemaal uit de elektrotechniek gestapt?
Ik dacht dat er geen school was. Vandaar. Maar realiseer me nu dat als je in vitaal beroep werkt je kinderen wel naar school kunnen.Zeeuw schreef:Wat is je vraag?Lilian1975 schreef:Kinderen uit school ???Zeeuw schreef:Werken, kinderen uit school halen, eten, weer werken, lekker stukje op de mtb, koken en vanavond skype-sessie over bijbelstudievereniging.
Klopt. Of in bijzondere situaties.Lilian1975 schreef:Ik dacht dat er geen school was. Vandaar. Maar realiseer me nu dat als je in vitaal beroep werkt je kinderen wel naar school kunnen.Zeeuw schreef:Wat is je vraag?Lilian1975 schreef:Kinderen uit school ???Zeeuw schreef:Werken, kinderen uit school halen, eten, weer werken, lekker stukje op de mtb, koken en vanavond skype-sessie over bijbelstudievereniging.
Vreemd. Dan maakt de school een fout.Orchidee schreef:Klopt niet!
Mijn buren zijn beiden verpleegkundige, ieder in een ander ziekenhuis in Rotterdam maar de kinderen mogen niet naar school...
Zeker. In de informatie van het ministerie stond dat zó:Orchidee schreef:Is dat zo?
Dus de school zal wel moeten.Voor kinderen van ouders in cruciale beroepsgroepen, zoals de zorg, onderwijs, politie, openbaar vervoer en brandweer is er wel opvang op de eigen school en of kinderdagverblijf, zodat hun ouders kunnen blijven werken.
Sommige scholen zorgen voor opvang bij een leerkracht thuis. Dat is ook een alternatief als de leerkracht bv dicht bij school woont.eilander schreef:Zeker. In de informatie van het ministerie stond dat zó:Orchidee schreef:Is dat zo?Dus de school zal wel moeten.Voor kinderen van ouders in cruciale beroepsgroepen, zoals de zorg, onderwijs, politie, openbaar vervoer en brandweer is er wel opvang op de eigen school en of kinderdagverblijf, zodat hun ouders kunnen blijven werken.
Hmm zal toch eens verder vragen aan zeeilander schreef:Zeker. In de informatie van het ministerie stond dat zó:Orchidee schreef:Is dat zo?Dus de school zal wel moeten.Voor kinderen van ouders in cruciale beroepsgroepen, zoals de zorg, onderwijs, politie, openbaar vervoer en brandweer is er wel opvang op de eigen school en of kinderdagverblijf, zodat hun ouders kunnen blijven werken.
Fijn! Hoe doet ze dat met de 1,5 m afstand bewaren, het zijn zo te lezen geen thuiswonende zoons. Een kappersschaar aangeschaft en/of een tondeuse?Valcke schreef:Mijn vrouw speelt voor kapster aan huis (met zelfgemaakt mondkapje). De een na de andere zoon komt langs. En zelf ben ik ook weer keurig geknipt.
Moet je meer dan 1,5 meter afstand houden ten opzichte van je eigen kind? Volgens mij is dat een fundamentele keuze van ouders en kinderen. Zeker in je eigen huis. Alsjeblieft mensen, gebruik je verstand eens en laat je niet leiden door massahysterie.Adje schreef:Fijn! Hoe doet ze dat met de 1,5 m afstand bewaren, het zijn zo te lezen geen thuiswonende zoons. Een kappersschaar aangeschaft en/of een tondeuse?Valcke schreef:Mijn vrouw speelt voor kapster aan huis (met zelfgemaakt mondkapje). De een na de andere zoon komt langs. En zelf ben ik ook weer keurig geknipt.