Wat doen we vandaag?

Tiberius
Administrator

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Tiberius »

E.
Het was inderdaad erg leuk werk; tegenwoordig heb ik weer andere leuke dingen. :)
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Tiberius schreef:E.
Het was inderdaad erg leuk werk; tegenwoordig heb ik weer andere leuke dingen. :)
Collega's dus, ik ben ook E engineer.

Ben je helemaal uit de elektrotechniek gestapt?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

HersteldHervormd schreef:
Tiberius schreef:E.
Collega's dus, ik ben ook E engineer.

Ben je helemaal uit de elektrotechniek gestapt?
Ex-collega's ;) Want ik ben inderdaad helemaal uit de elektrotechniek gestapt. Technische computerkunde was destijds een differentiatie van Elektrotechniek vanaf het tweede studiejaar. Hoewel ik in de elektrotechniek werkte, trok ICT me meer en daarom heb ik die differentiatie gekozen en ben daarin afgestudeerd.
Dus ja, CAD-pakketten geven mij wel een gevoel van herkenning, maar dan vele jaren geleden.
Lilian197

Bericht door Lilian197 »

Zeeuw schreef:
Lilian1975 schreef:
Zeeuw schreef:Werken, kinderen uit school halen, eten, weer werken, lekker stukje op de mtb, koken en vanavond skype-sessie over bijbelstudievereniging.
Kinderen uit school ???
Wat is je vraag?
Ik dacht dat er geen school was. Vandaar. Maar realiseer me nu dat als je in vitaal beroep werkt je kinderen wel naar school kunnen.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef:
Zeeuw schreef:
Lilian1975 schreef:
Zeeuw schreef:Werken, kinderen uit school halen, eten, weer werken, lekker stukje op de mtb, koken en vanavond skype-sessie over bijbelstudievereniging.
Kinderen uit school ???
Wat is je vraag?
Ik dacht dat er geen school was. Vandaar. Maar realiseer me nu dat als je in vitaal beroep werkt je kinderen wel naar school kunnen.
Klopt. Of in bijzondere situaties.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Klopt niet!
Mijn buren zijn beiden verpleegkundige, ieder in een ander ziekenhuis in Rotterdam maar de kinderen mogen niet naar school...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Orchidee schreef:Klopt niet!
Mijn buren zijn beiden verpleegkundige, ieder in een ander ziekenhuis in Rotterdam maar de kinderen mogen niet naar school...
Vreemd. Dan maakt de school een fout.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Is dat zo?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Orchidee schreef:Is dat zo?
Zeker. In de informatie van het ministerie stond dat zó:
Voor kinderen van ouders in cruciale beroepsgroepen, zoals de zorg, onderwijs, politie, openbaar vervoer en brandweer is er wel opvang op de eigen school en of kinderdagverblijf, zodat hun ouders kunnen blijven werken.
Dus de school zal wel moeten.
Valcke

Bericht door Valcke »

eilander schreef:
Voor kinderen van ouders in cruciale beroepsgroepen, zoals de zorg, onderwijs, politie, openbaar vervoer en brandweer is er wel opvang op de eigen school en of kinderdagverblijf, zodat hun ouders kunnen blijven werken.
Sommige scholen zorgen voor opvang bij een leerkracht thuis. Dat is ook een alternatief als de leerkracht bv dicht bij school woont.
Maar ik ben het ermee eens dat dit afgesproken is en een verplichting is voor de school.
Christen

Bericht door Christen »

Koningsspelen gedaan thuis. Was leuk!
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Orchidee

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

eilander schreef:
Hmm zal toch eens verder vragen aan zeAfbeelding
Valcke

Bericht door Valcke »

Mijn vrouw speelt voor kapster aan huis (met zelfgemaakt mondkapje). De een na de andere zoon komt langs. En zelf ben ik ook weer keurig geknipt.
Adje

Bericht door Adje »

Valcke schreef:Mijn vrouw speelt voor kapster aan huis (met zelfgemaakt mondkapje). De een na de andere zoon komt langs. En zelf ben ik ook weer keurig geknipt.
Fijn! Hoe doet ze dat met de 1,5 m afstand bewaren, het zijn zo te lezen geen thuiswonende zoons. Een kappersschaar aangeschaft en/of een tondeuse?
Valcke

Bericht door Valcke »

Adje schreef:
Valcke schreef:Mijn vrouw speelt voor kapster aan huis (met zelfgemaakt mondkapje). De een na de andere zoon komt langs. En zelf ben ik ook weer keurig geknipt.
Fijn! Hoe doet ze dat met de 1,5 m afstand bewaren, het zijn zo te lezen geen thuiswonende zoons. Een kappersschaar aangeschaft en/of een tondeuse?
Moet je meer dan 1,5 meter afstand houden ten opzichte van je eigen kind? Volgens mij is dat een fundamentele keuze van ouders en kinderen. Zeker in je eigen huis. Alsjeblieft mensen, gebruik je verstand eens en laat je niet leiden door massahysterie.

Overigens houden we ons verder heel goed aan de 1,5m regel. (Mijn vrouw knipt overigens al jaren thuis.)
Plaats reactie