Wim Anker schreef:Wim Anker schreef:Eind van het liedje is natuurlijk dat @DDD - die zichzelf hoogbegaafd vind - de uitleg van een gelauwerd wetenschapper onduidelijk en meerduidig vind.
Of iets juist is kan pas worden vastgesteld als duidelijk is wat er staat. Wat staat hier nu?
"Het voorkomt ook nog steeds voor ruim 90 procent ziekenhuis- en IC-opnames."
Kan hier nog (door o.a. @DDD) op worden gereageerd? Want ik wordt van alles en nog wat beticht op dit forum terwijl @DDD zelf de woorden van het RIVM, in de persoon van prof. dr. van Dissel onduidelijk en meervoudig vind.
Waar moet ik op reageren? Op het argument ad hominem? Jij geeft er wel vaker blijk van jezelf belangrijker te willen maken door andersdenkenden als minder af te schilderen, vaak zonder enig redelijk argument. Ik heb er geen behoefte aan om daarop te reageren.
Ik heb inderdaad destijds gemeld dat zo'n zinsdeel los bezien meervoudig uitgelegd kan worden en voor mij onduidelijk is. De hoofdlijn van de uitlatingen is mij echter volkomen duidelijk. En het is mij ook duidelijk dat jij uit allerlei details soms grote maar niet onderbouwde conclusies trekt.
Het onderscheid tussen hoofd- en bijzaken lijkt geheel ondergesneeuwd.
Ik heb daar verder niet zoveel over te zeggen. Zelfs als de zin van Van Dissel onjuist zou zijn, wat ik helemaal niet uitsluit, zijn de conclusies die jij er uit trekt onnavolgbaar.