Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Heerlijk in de zon gegeten. En dat voor halverwege februari!
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Lastig hoofdstuk voltooid.

Posthoorn schreef:Lastig hoofdstuk voltooid.![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het was heerlijk weer inderdaad, ik heb ook buiten gezeten. Maar ik maak me wel zorgen over de snelle opwarming van de aarde, want hoewel ik geen wetenschapper ben, kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat het een stuk warmer is geworden, gemiddeld genomen. Het is hartje winter!parel schreef:Heerlijk in de zon gegeten. En dat voor halverwege februari!
Het klimaat is aan het veranderen. Of dat goed of slecht is...ik zou het niet weten maar klimaatverandering behoort bij een normale cyclus. ( Denk aan de verschillende ijstijden)DDD schreef:Het was heerlijk weer inderdaad, ik heb ook buiten gezeten. Maar ik maak me wel zorgen over de snelle opwarming van de aarde, want hoewel ik geen wetenschapper ben, kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat het een stuk warmer is geworden, gemiddeld genomen. Het is hartje winter!parel schreef:Heerlijk in de zon gegeten. En dat voor halverwege februari!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Alleen jammer dat de verschillende geleerden elkaar voortdurend tegenspreken.huisman schreef:Het klimaat is aan het veranderen. Of dat goed of slecht is...ik zou het niet weten maar klimaatverandering behoort bij een normale cyclus. ( Denk aan de verschillende ijstijden)DDD schreef:Het was heerlijk weer inderdaad, ik heb ook buiten gezeten. Maar ik maak me wel zorgen over de snelle opwarming van de aarde, want hoewel ik geen wetenschapper ben, kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat het een stuk warmer is geworden, gemiddeld genomen. Het is hartje winter!parel schreef:Heerlijk in de zon gegeten. En dat voor halverwege februari!
Het ijs zou smeltende zijn, maar ik las laatst dat er juist meer poolijs was ontstaan.
Het weer met alles eromheen, is een heel item geworden.
Vroeger heette het: weerpraatje, tegenwoordig is het een trilogie.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Als het landijs smelt, daalt de watertemperatuur daaromheen, en ontstaat er in de winterperiode relatief meer zee-ijs. Maar dat is niet onlogisch, en ook geen tegenstrijdigheid. Het probleem is dat er allerlei niet ter zake deskundige mensen -waar ik ook bij hoor- over in discussie gaan.
De eerste voorjaarstekenen, een bosje sneeuwklokjes, bloesemknoppen......heel pril maar toch......
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ja mooi hè, je krijgt dan meteen zo'n zin in het voorjaar. Zeker als de zon uitbundig schijnt.Orchidee schreef:De eerste voorjaarstekenen, een bosje sneeuwklokjes, bloesemknoppen......heel pril maar toch......
Wat dan wel weer een dissonant is ( voor mij dan) zo'n bericht uit Libië. En dan denk ik voor mezelf.. hoe zullen we het voorjaar in gaan.. de wereld.. Europa, Nederland.. kerkelijk Nl.. ikzelf..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En hooikoorts.Orchidee schreef:De eerste voorjaarstekenen, een bosje sneeuwklokjes, bloesemknoppen......heel pril maar toch......

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vandaag werd de motor van mijn man op gehaald. Onze zoon mocht helpen om de motor vast te maken. Dat koppie van hem, geweldig.
- Dodo
Lassie schreef:Vandaag werd de motor van mijn man op gehaald. Onze zoon mocht helpen om de motor vast te maken. Dat koppie van hem, geweldig.

De nieuwe MacBook.
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
En... heel pril ook, maar toch... de wolf is ook alweer gesignaleerd...Orchidee schreef:De eerste voorjaarstekenen, een bosje sneeuwklokjes, bloesemknoppen......heel pril maar toch......
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Schone ramen....
Was even flink door werken (38 ramen).