Wist je dat . . . [8]

jan03

Re: Wist je dat . . . [8]

Bericht door jan03 »

Volgens mij hadden we in de loop van deze week geconstateerd dat sweelinck25 de ene helft was. Als we dan nu constateren dat Judith ook een helft is, kunnen we Gijs daar toch niet meer bij betrekken? Twee keer een helft is één, volgens mij......
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

BJD schreef:
Rens schreef:.......ik het jammer vind dat er enkelen zijn geweest die Gijs ietwat belachelijk hebben gemaakt met de opmerking dat hij zich alles wijs laat maken toen hij meldde dat ik dus van het héle internet ga verdwijnen

.......dat nu nét werkelijk het geval is

.......de oorzaak ligt in puur financiele redenen: de dochter van een ex heeft het voor elkaar gekregen dat ik voor álle huwelijksschulden mag opdraaien, en nu dus de ene deurwaarder na de andere "op de stoep" heb.

.......als ik niet het rtv-signaal opzeg, de krant én het internet, ik dan rond moet komen van 130 euro per maand om van te eten en kleding te kopen
.......ik dat niet kan begaffelen
.......het dús pure naakte noodzaak is.

.......volgens Planet Internet over ongeveer 2 weken de internetverbinding zal worden verbroken.

.......ik dan alleen nog de telefoon overhoudt voor de broodnodige contacten "met de buitenwereld"

.......Gijs dus de pure waarheid verteld heeft, maar hij wist niet wat de échte oorzaken waren.
Ik dacht dat je internet en bellen ineen had
rens schreef: 10 euro per maand voor "AltijdVrij bellen" bovenop de abonnementskosten voor internet.......goed gegokt, al was het wel redelijk duidelijk, tóch?

zo staan je vaste internet- én telefoonkosten per maand gewoon vást, je komt nooit voor nare verrassingen te staan door hoge telefoonrekeningen......(en vrijwel nooit mobiel bellen )
En heb je dan de Visie, Gezinsgids, Terdege, Vrij nederland (en weet ik niet wat je allemaal over de post krijgt (althans dat lees ik in de topic over post) ook opgezegd? Dan heb je nog wel wat geld over :langue ;)
Tja inspecteur snuffel er zijn ook mensen die van een wao uitkering moeten rond komen.
(we werken niet bij de politie dan kan je geld overhouden misschien)
monique

Bericht door monique »

ik eindelijk een beetje verstandig word en vakantie ga doen ik heb net gebeld en morgen moet ik op gesprek komen waaah wens me geluk tis alleen voor een dagkrant hoor maar voor 4 weken verdien ik aardig wat :sweat tword wel zwaar allemaal heuvels
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
henriët

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:
sweelinck 25 schreef:
Gijs83 schreef:Daar is niks 'barbaars' aan hoor. Ik denk zo onderhand dat Judith de ene helft van de romance is op rf. Ik denk dat ik ook wel weet wie de andere helft is, maar dat zeg ik nu maar niet.
Wie denk je Gijs? kword eigenlijk ook best nieuwschierig :oops
Nieuwsgierig.

Zou Gijs himself het 2e deel van de romance zijn? 8|
hihi, hij is wel druk zoekende naar een lief meisje... :slurp ;)
toch gijs????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
monique

Bericht door monique »

jaaa volgens mij is gijs verliefd op juudje :oops woeeee
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

jan03 schreef:Volgens mij hadden we in de loop van deze week geconstateerd dat sweelinck25 de ene helft was. Als we dan nu constateren dat Judith ook een helft is, kunnen we Gijs daar toch niet meer bij betrekken? Twee keer een helft is één, volgens mij......
Goed geraden, Jan. :garde
albion

Bericht door albion »

monique schreef:ik eindelijk een beetje verstandig word en vakantie ga doen ik heb net gebeld en morgen moet ik op gesprek komen waaah wens me geluk tis alleen voor een dagkrant hoor maar voor 4 weken verdien ik aardig wat :sweat tword wel zwaar allemaal heuvels
Leuk Monique, 'k hoop dat je aangenomen wordt. :super
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hilde

Bericht door Hilde »

albion schreef:
monique schreef:ik eindelijk een beetje verstandig word en vakantie ga doen ik heb net gebeld en morgen moet ik op gesprek komen waaah wens me geluk tis alleen voor een dagkrant hoor maar voor 4 weken verdien ik aardig wat :sweat tword wel zwaar allemaal heuvels
Leuk hoor, succes morgen!! :super
MariaW

Bericht door MariaW »

jan03 schreef:Volgens mij hadden we in de loop van deze week geconstateerd dat sweelinck25 de ene helft was. Als we dan nu constateren dat Judith ook een helft is, kunnen we Gijs daar toch niet meer bij betrekken? Twee keer een helft is één, volgens mij......
Die combinatie had k ook al bedacht :haha Maar leuk hoor! Gisteren in de chat dacht ik ineens... huh??
monique

Bericht door monique »

Hilde schreef:
albion schreef:
Leuk hoor, succes morgen!! :super
dankje dankje ja ik hoop et ook
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
jvdg

Bericht door jvdg »

......Ons forum de laatste dagen in de diverse topics wordt geconfronteerd met een ontluikende (ontloken) romance tussen twee forummers?

.......Dat de meesten van ons niet weten wie daarbij zijn betrokken?
'
.......Dat dat velen ook niet echt interesseert maar er toch mee geconfronteerd wordt

.......Dat betrokkenen zelf deze romance moeten bekendmaken, en zo niet dat een ieder daarover dient te zwijgen

.......Dat ik het wel leuk vindt dat, als het waar is, het RF hierin een rol heeft gespeeld?
monique

Bericht door monique »

jvdg schreef:......Ons forum de laatste dagen in de diverse topics wordt geconfronteerd met een ontluikende (ontloken) romance tussen twee forummers?

'
.......Dat dat velen ook niet echt interesseert maar er toch mee geconfronteerd wordt

.......Dat betrokkenen zelf deze romance moeten bekendmaken, en zo niet dat een ieder daarover dient te zwijgen

.......Dat ik het wel leuk vindt dat, als het waar is, het RF hierin een rol heeft gespeeld?
waaaahahah ja jvdg het is zoiezo egt waar ag een geheime liefde is toch leukkk :love
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

monique schreef:
jvdg schreef:......Ons forum de laatste dagen in de diverse topics wordt geconfronteerd met een ontluikende (ontloken) romance tussen twee forummers?

'

waaaahahah ja jvdg het is zoiezo egt waar ag een geheime liefde is toch leukkk :love
Jij bent de tussenpersoon ofzo? :slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
monique

Bericht door monique »

Wilma van den Berg schreef:
monique schreef:

'

Jij bent de tussenpersoon ofzo? :slurp
mmmmmm maybe :hum
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

...ik nog 4 postings heb te gaan en er dan 2000 bereikt heb?
...me afvraag wanneer deze dag gaat komen? :slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gesloten