Wist je dat ...[6]
-
Die wonderschone bloemkes staan nu ook te bloeien in mijn tuin.vandendijk schreef:... dat lente in aantocht is?
... ik gisteren de eerste sneeuwklokjes in mijn postwijk heb gezien? :roll:
Ik beschouw ze echter niet als voorboden van de lente, maar als bevestiging van het winterseizoen.
Op de lente moeten we nog ruim twee maanden wachten.
- Wilma van den Berg
- Oude-Waarheid
Hier bloeien ze al twee weken, de narsissen hebben dikke knoppen.judith schreef:ik heb ze ok nog niet gezienWilma van den Berg schreef:Prachtig, alleen....helaas zijn ze hier nog niet te zienvandendijk schreef:... dat lente in aantocht is?
... ik gisteren de eerste sneeuwklokjes in mijn postwijk heb gezien? :roll::
:
Ze staan wel luw.
dat zijn die pannen je toch niet waard. zet het van je af. het is gebeurd en je kunt het niet meer terugdraaien, je hebt er van geleerd dat je je niet meer af moet laten schepen aan de deur. Ze komen hier langs met leren jassen, dekens etc.er zijn ergere dingen in de wereld dan dit. Van je fouten leer je meestal....henriët schreef:... ik me helemaal beroerd zit te voelen, zie topic pannenset...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
jaalbion schreef:dat zijn die pannen je toch niet waard. zet het van je af. het is gebeurd en je kunt het niet meer terugdraaien, je hebt er van geleerd dat je je niet meer af moet laten schepen aan de deur. Ze komen hier langs met leren jassen, dekens etc.er zijn ergere dingen in de wereld dan dit. Van je fouten leer je meestal....henriët schreef:... ik me helemaal beroerd zit te voelen, zie topic pannenset...
helemaal waar,
dank voor deze 'berisping'
(maar toch jammer hoor, van die honderd euro

Maar kan je dat setje niet gewoon gaan gebruiken? Ik neem aan dat je een pannenset nodig had.henriët schreef:jaalbion schreef:dat zijn die pannen je toch niet waard. zet het van je af. het is gebeurd en je kunt het niet meer terugdraaien, je hebt er van geleerd dat je je niet meer af moet laten schepen aan de deur. Ze komen hier langs met leren jassen, dekens etc.er zijn ergere dingen in de wereld dan dit. Van je fouten leer je meestal....henriët schreef:... ik me helemaal beroerd zit te voelen, zie topic pannenset...
helemaal waar,
(maar toch jammer hoor, van die honderd euro)
Of past dat niet bij je Chesterfield bankstel?

henriët schreef:albion schreef:dat zijn die pannen je toch niet waard. zet het van je af. het is gebeurd en je kunt het niet meer terugdraaien, je hebt er van geleerd dat je je niet meer af moet laten schepen aan de deur. Ze komen hier langs met leren jassen, dekens etc.er zijn ergere dingen in de wereld dan dit. Van je fouten leer je meestal....henriët schreef:... ik me helemaal beroerd zit te voelen, zie topic pannenset...
ja
helemaal waar,
(maar toch jammer hoor, van die honderd euro)
ik bedoeld het meer als een bemoediging/opbeuring
Laatst gewijzigd door albion op 17 jan 2008, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)