en de rest naar mij.... gezellig (Helma weet er alles van)helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: En mijn voorkeur gaat uit voor dat lekker weekend, maar zelfs dan moet een moeder werken![]()
ik bied me aan als oppas als je een keer een weekend met je man weg wil :!:
breng ze maar hier; in ieder geval dat babietje
Welke van de twee kies je? (spelletje)
- MarthaMartha
MarthaMartha schreef:en de rest naar mij.... gezellig (Helma weet er alles van)helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: En mijn voorkeur gaat uit voor dat lekker weekend, maar zelfs dan moet een moeder werken![]()
:!:
MarthaMartha is echt een Parel :!: :!: :!:
- MarthaMartha
on topichelma schreef:MarthaMartha schreef:en de rest naar mij.... gezellig (Helma weet er alles van)helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: En mijn voorkeur gaat uit voor dat lekker weekend, maar zelfs dan moet een moeder werken![]()
MarthaMartha is echt een Parel :!: :!: :!:

Geef mij maar wat anonimiteit, dus brieven onder nummer.helma schreef:contactadvertentieMarthaMartha schreef:palestijnse christen
datingsite of contactadvertentie ;-)
(het houdt je nogal bezig :mrgreen: )
brieven onder nummer of je eigen adres?
Niet dat ik iets te verbergen heb, hoor....

Forummen onder eigen naam of nickname?
Zelfs een weg van duizend mijl begint met één enkele stap.
- MarthaMartha
nickname...... is alleen lastig als we straks een meeting hebben :roll: :roll: :roll: Wie weet wie van jullie mij opeens allemaal kennen van weet ik veel wat............ lekker anoniem zo...Annemieke schreef:Geef mij maar wat anonimiteit, dus brieven onder nummer.helma schreef:contactadvertentieMarthaMartha schreef:palestijnse christen
datingsite of contactadvertentie ;-)
(het houdt je nogal bezig :mrgreen: )
brieven onder nummer of je eigen adres?
Niet dat ik iets te verbergen heb, hoor....![]()
Forummen onder eigen naam of nickname?
tulpen of herfstasters
- MarthaMartha
Hey joehoe! Geldt dit aanbod ook voor mij ???????MarthaMartha schreef:on topichelma schreef:MarthaMartha schreef:en de rest naar mij.... gezellig (Helma weet er alles van)helma schreef:
MarthaMartha is echt een Parel :!: :!: :!::
- JolandaOudshoorn
neeeeee alleen voor mij. Pas jij ook aan huis op? Enne...mijn kids zijn erg aan hun moeder gehecht...ze willen niet eens bij opa en oma logerenGert10 schreef:Hey joehoe! Geldt dit aanbod ook voor mij ???????MarthaMartha schreef:on topichelma schreef:MarthaMartha schreef: en de rest naar mij.... gezellig (Helma weet er alles van)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Hoe oud zijn je kinderen en hoeveel? Ik kan er 6 hebben, meer niet.Gert10 schreef:Hey joehoe! Geldt dit aanbod ook voor mij ???????MarthaMartha schreef:on topichelma schreef:MarthaMartha schreef: en de rest naar mij.... gezellig (Helma weet er alles van)
Als ze lief zijn mag je ze brengen!!
Neeeeee ik bedoel dat ik ook mijn kids wel een keertje voor een weekendje kwijt wil. :|JolandaOudshoorn schreef:neeeeee alleen voor mij. Pas jij ook aan huis op? Enne...mijn kids zijn erg aan hun moeder gehecht...ze willen niet eens bij opa en oma logerenGert10 schreef:Hey joehoe! Geldt dit aanbod ook voor mij ???????MarthaMartha schreef:on topichelma schreef:
- MarthaMartha