Ik zit in de chat... kom je ook?
Je weet het he, ik ben er elke avond tussen 21.00 en 22. 00 drie kwartier. Is er dan nog iemand?helma schreef:henriët schreef:nogmaals een oproep namens de chatters van dit uur:
stap in de chatroom en ga mee op reis........
in het kader van
"RFwereldreis...RFwereldwijs"
helaas...geen tijd vanavond
hoop gauw weer eens om het hoekje te kijken
Ja dus... maar niemand zegt iets... :|mentos schreef:Je weet het he, ik ben er elke avond tussen 21.00 en 22. 00 drie kwartier. Is er dan nog iemand?helma schreef:henriët schreef:nogmaals een oproep namens de chatters van dit uur:
in het kader van
Zoveel mensen online en op die chat blijft het maar stil.....mentos schreef:Ja dus... maar niemand zegt iets... :|mentos schreef:Je weet het he, ik ben er elke avond tussen 21.00 en 22. 00 drie kwartier. Is er dan nog iemand?helma schreef:henriët schreef:nogmaals een oproep namens de chatters van dit uur:
in het kader van
Nu ist gezellig...!!!mentos schreef:Zoveel mensen online en op die chat blijft het maar stil.....mentos schreef:Ja dus... maar niemand zegt iets... :|mentos schreef:Je weet het he, ik ben er elke avond tussen 21.00 en 22. 00 drie kwartier. Is er dan nog iemand?helma schreef:
We zijn al met z'n elven(inclusief mod... :mrgreen: )mentos schreef:Nu ist gezellig...!!!mentos schreef:Zoveel mensen online en op die chat blijft het maar stil.....mentos schreef:Ja dus... maar niemand zegt iets... :|mentos schreef: Je weet het he, ik ben er elke avond tussen 21.00 en 22. 00 drie kwartier. Is er dan nog iemand?
Die chat deed echt heel vaag opeens, vanavond...!!
Eerst heb ik een kwartier geprobeerd hem uit te krijgen, deed hij niet... En ik kon ook niets meer zeggen, maar las ondertussen steeds wel wat de anderen zeiden(dus hij was niet vastgelopen ofzo...) Wilde de pc opnieuw opstarten, maar dat deed hij ook niet. Tja, dan maar de stekker eruit...
:|
Vast m'n straf omdat ik er zo laat nog ff achter wilde...
Eerst heb ik een kwartier geprobeerd hem uit te krijgen, deed hij niet... En ik kon ook niets meer zeggen, maar las ondertussen steeds wel wat de anderen zeiden(dus hij was niet vastgelopen ofzo...) Wilde de pc opnieuw opstarten, maar dat deed hij ook niet. Tja, dan maar de stekker eruit...
hey mentosmentos schreef:Die chat deed echt heel vaag opeens, vanavond...!!
kom je nu ook effe op de chat
ik ben helemaal in m'n eentje