Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Herinneringen -Maureen Lang
Himmlers hersens heten Heydrich (HhhH) . Over de grootste verzetsdaad uit WW2

Laatst gewijzigd door huisman op 11 jun 2011, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Kruisdominee's, van dr. Bos, uitgegeven in 1953.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
wat een intrigerende titel. Kun je een tipje van de sluier oplichten?huisman schreef:Himmlers hersens heten Heydrich (HhhH) . Over de grootste verzetsdaad uit WW2
Ik vermoed dat het te maken heeft met de Tweede Wereldoorlog en Praag...Zita schreef:wat een intrigerende titel. Kun je een tipje van de sluier oplichten?huisman schreef:Himmlers hersens heten Heydrich (HhhH) . Over de grootste verzetsdaad uit WW2

De aanslag op Heydrich één van de grootste beulen uit WW2. Dit historisch feit wordt literair verhaald . Er staan genoeg recensies op internet .Mister schreef:Ik vermoed dat het te maken heeft met de Tweede Wereldoorlog en Praag...Zita schreef:wat een intrigerende titel. Kun je een tipje van de sluier oplichten?huisman schreef:Himmlers hersens heten Heydrich (HhhH) . Over de grootste verzetsdaad uit WW2
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.

heel interessant en goed leesbaar
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hmm, ook maar eens aanschaffen. Vraag me af hoe dat voelt: normaal...albion schreef:

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Hmm, ook maar eens aanschaffen. Vraag me af hoe dat voelt: normaal...albion schreef:
Het eerste hoofdstuk begint over mensen die gestresst zijn en wat er dan allemaal in je hersenen gebeurt.....

gauwer je depressief wordt.... en dat heeft weer zijn gevolgen...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Het dunne boekje "Christuskennis en de toegang tot het Heilig Avondmaal" van ds. Meeuwse. Ik heb het al uit en vond het buitengewoon evenwichtig en duidelijk.
- J.C. Philpot
Ik ben aan het lezen:
Denny Kenaston - Het Streven naar een Godvrezend nageslacht
Zeer aan te bevelen voor alle (toekomstige) ouders! Te bestellen via http://charity-nederland.webklik.nl. Gratis, de besteller kan zelf bepalen wat voor gift hij overmaakt.
Zeer aan te bevelen voor alle (toekomstige) ouders! Te bestellen via http://charity-nederland.webklik.nl. Gratis, de besteller kan zelf bepalen wat voor gift hij overmaakt.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Ik vind er niets aanOrchidee schreef:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Psalmen en cultus
Rede uitgesproken bij de aanvaarding van het ambt van hoogleraar in de theologie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam op vrijdag 30 juni 1950, door Dr. Nic.H. Ridderbos
Veertig pagina´s stevige kost...
Rede uitgesproken bij de aanvaarding van het ambt van hoogleraar in de theologie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam op vrijdag 30 juni 1950, door Dr. Nic.H. Ridderbos
Veertig pagina´s stevige kost...
~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb het; ben halverwege blijven steken; wil het nog wel een keer uitlezen.J.C. Philpot schreef:Ik ben aan het lezen:
Veel behartenswaardige dingen. Maar er staan dingen in die best té zijn.
Pedagogische tik gaat hij bijvoorbeeld heel ver in.
- MarthaMartha
Met Helma eens,prachtig boek, maar ik ben ook bij die tucht blijven steken....helma schreef:Ik heb het; ben halverwege blijven steken; wil het nog wel een keer uitlezen.J.C. Philpot schreef:Ik ben aan het lezen:
Veel behartenswaardige dingen. Maar er staan dingen in die best té zijn.
Pedagogische tik gaat hij bijvoorbeeld heel ver in.
Demo heeft hem inmiddels uit, die ging wel verder, en die zei dat ik door moest gaan, laatste hoofdstukken zijn ook weer erg mooi.
Dus binnenkort ga ik weer verder...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!