Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Vandaag bij familie op bezoek in V'veen. Ik ben weer blij dat we thuis zijn. Het was heel gezellig maar het verkeer op de weg vond ik minder leuk, en het zo'n end.... ik ben er moe van.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
tsja dan moet je niet ergens in een uithoek gaan wonen....

Lassie schreef:tsja dan moet je niet ergens in een uithoek gaan wonen....![]()
Uithoek???? Binnen een half uur in R'dam of Antwerpen, Bergen op Zoom of Roosendaal. In een uithoek wonen wij niet. Ik denk eerder dat het daar in Twente een uithoek is. Maar wel mooi.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
De hele dag zal het nieuws in het teken staan van de aardbeving in Japan.. Wat een verschrikkelijke beelden bij de NOS. Vrees voor heel veel doden...
vreselijk.BJD schreef:De hele dag zal het nieuws in het teken staan van de aardbeving in Japan.. Wat een verschrikkelijke beelden bij de NOS. Vrees voor heel veel doden...
Onvoorstelbaar.
En weer is het nog buitenland.
Waarom is de Heere nog lankmoedig over Nederland?
Als Hij met ons land zou doen naar onze zonden....
- Katharina van Bora
Ik kijk met veel genoegen terug op gisteren. Het was erg gezellig!henriët schreef:@ Helma: sterkte in en met alles. Geef t ook je kasteelheer door.
Wij gaan na het eten richting huize Luther en Käthe.

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Het was al een van de meest besproken onderwerpen op Hyves, dus vandaar dat ik er achter kwam. Wat voor omvang zal dit nieuws krijgen. Net zo als die eerdere tsunami of toch niet?BJD schreef:De hele dag zal het nieuws in het teken staan van de aardbeving in Japan.. Wat een verschrikkelijke beelden bij de NOS. Vrees voor heel veel doden...
Vanmorgen net een uurtje thuisgewerkt voor het re-integratiebureau, na de koffie nog 6 tassen vol met enveloppen met plastic zakken van de gemeente rondbrengen, vanmiddag mijn gewone ronde van de postwijk lopen en vanavond weer naar de jeugdvereniging. Dit keer een zgn.muziekavond. We zullen zien wat er aan muziek geproduceerd gaat worden...
Dank! Ik eveneens!Katharina van Bora schreef:Ik kijk met veel genoegen terug op gisteren. Het was erg gezellig!henriët schreef:@ Helma: sterkte in en met alles. Geef t ook je kasteelheer door.
Wij gaan na het eten richting huize Luther en Käthe.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Op 1 was na zijn alle (was)manden/kratten met was erin gewassen en opgehangen. Vannacht nog maar 1 wasje draaien en dan weer even een week geen was. Hier is m'n vakantie begonnen. 

Waarom verwacht je dat? Ik lees tot nu toe één dode...BJD schreef:De hele dag zal het nieuws in het teken staan van de aardbeving in Japan.. Wat een verschrikkelijke beelden bij de NOS. Vrees voor heel veel doden...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
op basis van de beelden.vlinder schreef:Waarom verwacht je dat? Ik lees tot nu toe één dode...BJD schreef:De hele dag zal het nieuws in het teken staan van de aardbeving in Japan.. Wat een verschrikkelijke beelden bij de NOS. Vrees voor heel veel doden...
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buite ... dreigt.htm
Brand kerncentrale Japan door beving; nucleaire noodtoestand dreigt......
Brand kerncentrale Japan door beving; nucleaire noodtoestand dreigt......
Inmiddels opgelopen tot 300 en een schip met 100 opvarenden vermist.vlinder schreef:Waarom verwacht je dat? Ik lees tot nu toe één dode...BJD schreef:De hele dag zal het nieuws in het teken staan van de aardbeving in Japan.. Wat een verschrikkelijke beelden bij de NOS. Vrees voor heel veel doden...
Weet je nog bij de tsunami in Indonesie ? Waren eerst maar 20 doden, werden er 200.000 !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik las net iets van 80000 vermisten.Mara schreef:Inmiddels opgelopen tot 300 en een schip met 100 opvarenden vermist.vlinder schreef:Waarom verwacht je dat? Ik lees tot nu toe één dode...BJD schreef:De hele dag zal het nieuws in het teken staan van de aardbeving in Japan.. Wat een verschrikkelijke beelden bij de NOS. Vrees voor heel veel doden...
Weet je nog bij de tsunami in Indonesie ? Waren eerst maar 20 doden, werden er 200.000 !