Wist je dat...

Henk J

Re: Wist je dat...

Bericht door Henk J »

merel schreef: Vandaag, 10:25 Dan ga je een vakantie nergens heen. Hoe erg is dat?

Misschien sta ik/staan wij er anders in. Wij zijn beiden niet opgegroeid met dagjes weg en vele vakanties en hebben die bij onze kinderen ook nooit gedaan. Daarentegen is het tijdens vakanties bij ons altijd wel open huis en zijn er veel logeerpartijen met vrienden en vriendinnen met vuurkorven etc.
Dat is ook wel gebeurd hoor. Maar mijn kindertijd strekte zich uit van een jaar of 6 dat ik me herinner tot een jaar of 12. Toen zijn we best weleens ergens geweest of inderdaad logeren. Vanaf mijn 12e lag de focus meer op werken in de vakanties.
Zeeuw

Re: Wist je dat...

Bericht door Zeeuw »

Job schreef: Gisteren, 19:49
Zeeuw schreef: Gisteren, 18:07
Vrouwke schreef: Gisteren, 13:21 Ik snap dat Zeeland groter is dan Schoolzicht in Aagtekerke. Maar ik bedoelde dat het merendeel van de mensen waarvan ik weet dat ze geregeld in Zeeland op vakantie gaan, naar die camping gaan. Ik zou er volgens mij wel zo tien gezinnen op kunnen noemen. Tegenover dat ene gezin die geregeld gewoon ergens anders in Zeeland een huisje huurt.
Ok, ik ken maar weinig mensen die erheen gaan :-)
Ik wel en ik blijf me erover verbazen. Al kreeg ik goud toe... :nonnon
Wat me nog het meest verbaast over de mensen die ik dan ken, is dat ze in hun gewone leven ook al in een refobastion wonen. Refoscholen voor de kids, alles refo. Volgende week gaat een deel van hen ook weer naar de Familiedagen.

Ik zal het wel nooit begrijpen.
Ik zou het zelf niet doen, omdat ik niet zo sterk ben in de regels van een dergelijke camping, maar als je dat geen probleem vindt kun je er volgens mij een prima vakantie hebben.
Plaats reactie