Dat ging dus naar Den Bosch toe
Dat kan ik me voorstellen, in A'foort heb je ook zulke plekjes, maar dit is toch echt het Uilenburgstraatje in Den Bosch.albion schreef:Mooie foto's Hendrikus! Maar die eerste foto is dat ook Den Bosch? Die foto doet me aan Amersfoort denken. (eigenlijk aan een of ander kwartetspel waar ook zo'n foto op stond).
Zeer breed begripNochtans schreef:In Duin ergens tussen Den Helder en Vlissingen![]()
Orchidee schreef:Zeer breed begripNochtans schreef:In Duin ergens tussen Den Helder en Vlissingen![]()
Dat was eerbiedig bedoeld !Mara schreef:Ja he, de eerste kon zo hier gemaakt zijn, met die wolkenlucht.
Maar de 2e,knip. laten we Gods Naam met voorzichtigheid gebruiken, mvg Jet niet !
Het laat echt de gebrokenheid zien.
Er zijn eerder discussies over geweest.Mara schreef:Dat was eerbiedig bedoeld !Mara schreef:Ja he, de eerste kon zo hier gemaakt zijn, met die wolkenlucht.
Maar de 2e,knip. laten we Gods Naam met voorzichtigheid gebruiken, mvg Jet niet !
Er zijn eerder discussies over geweest.Mara schreef:Dat was eerbiedig bedoeld !Mara schreef:Ja he, de eerste kon zo hier gemaakt zijn, met die wolkenlucht.