Hoe zou dat toch komen........MarthaMartha schreef:... ik me een blij en gelukkig mens voel...

Hoe zou dat toch komen........MarthaMartha schreef:... ik me een blij en gelukkig mens voel...
tja.... heeft het liefste jongetje van de wereld voor gezorgd.... en nou stop ik weerjvdg schreef:Hoe zou dat toch komen........MarthaMartha schreef:... ik me een blij en gelukkig mens voel...
een felicitatie voor je dochter!!fluitje schreef:Ik trots ben op mijn dochter en dankbaar voor de zegeningen.
Ze heeft vandaag bericht gekregen dat ze geslaagd is en nu onderwijsassistent is.
Maar, eerst half jaartje werken en dan naar de PABO
Superfluitje schreef:Ik trots ben op mijn dochter en dankbaar voor de zegeningen.
Ze heeft vandaag bericht gekregen dat ze geslaagd is en nu onderwijsassistent is.
dat is toch niet zo moeilijk?BoCo schreef:ik op zoek ben naar een paar postings van mijzelf?
http://refoforum.nl/forum/search.php?au ... 4&sr=postsBoCo schreef:ik op zoek ben naar een paar postings van mijzelf?
fluitje schreef:Ik trots ben op mijn dochter en dankbaar voor de zegeningen.
wist je dat - het tien uur is en ik mijn laatste boterham zit op te eten?fluitje schreef:- het nu tijd is voor koffie met een boterhammetje?
Ik heb nog twee sneetje donkerbuin over.........alleen besmeerd met boter.MarthaMartha schreef:wist je dat - het tien uur is en ik mijn laatste boterham zit op te eten?fluitje schreef:- het nu tijd is voor koffie met een boterhammetje?
sukkel dat ik ben, heb ik straks niks meer
Mmm...want jij eet je brood neit zonder haring in tomatensaus?fluitje schreef:Ik heb nog twee sneetje donkerbuin over.........alleen besmeerd met boter.MarthaMartha schreef:wist je dat - het tien uur is en ik mijn laatste boterham zit op te eten?fluitje schreef:- het nu tijd is voor koffie met een boterhammetje?
sukkel dat ik ben, heb ik straks niks meer
(ben mijn blikje haring in tomatensaus vergeten)
Je kan deze komen halen MM.