Hendrikus schreef:Gijs zegt 't - en die heeft er verstand vanjudith schreef:ikke...de 1ne helft romance op RF????![]()

Hendrikus schreef:Gijs zegt 't - en die heeft er verstand vanjudith schreef:ikke...de 1ne helft romance op RF????![]()
mathilde schreef:judith schreef:ikke...de 1ne helft romance op RF????![]()
![]()
(en mij maak je niets meer wijs, ik heb van 'hem' de waarheid al gehoord)
Van jonge, financieel draagkrachtige vrijgezelle dames.Hendrikus schreef:Gijs zegt 't - en die heeft er verstand vanjudith schreef:ikke...de 1ne helft romance op RF????![]()
Huh?Tiberius schreef:Van jonge, financieel draagkrachtige vrijgezelle dames.Hendrikus schreef:Gijs zegt 't - en die heeft er verstand vanjudith schreef:ikke...de 1ne helft romance op RF????![]()
Rens schreef:.......Gijs dus de pure waarheid verteld heeft, maar hij wist niet wat de échte oorzaken waren.
Je kent de spreuk, hè: De tijd zal 't leren...
Daar is niks 'barbaars' aan hoor. Ik denk zo onderhand dat Judith de ene helft van de romance is op rf. Ik denk dat ik ook wel weet wie de andere helft is, maar dat zeg ik nu maar niet.[/quote]judith schreef:melissa schreef:judith schreef:...dat ik NU vakantie heb! En dat dat zo'n heeeerlijk gevoel geeft, dat ik alles klaar heb.......en eidelijk effe kan uitrusten van alles!
Heeerlijk....![]()
Ik ben zoooo blij!
VOlgend jaar, examen jaar.........bluhhhhhhhh![]()
denk maar aan...................
Ik dacht dat je internet en bellen ineen hadRens schreef:.......ik het jammer vind dat er enkelen zijn geweest die Gijs ietwat belachelijk hebben gemaakt met de opmerking dat hij zich alles wijs laat maken toen hij meldde dat ik dus van het héle internet ga verdwijnen
.......dat nu nét werkelijk het geval is
.......de oorzaak ligt in puur financiele redenen: de dochter van een ex heeft het voor elkaar gekregen dat ik voor álle huwelijksschulden mag opdraaien, en nu dus de ene deurwaarder na de andere "op de stoep" heb.
.......als ik niet het rtv-signaal opzeg, de krant én het internet, ik dan rond moet komen van 130 euro per maand om van te eten en kleding te kopen
.......ik dat niet kan begaffelen
.......het dús pure naakte noodzaak is.
.......volgens Planet Internet over ongeveer 2 weken de internetverbinding zal worden verbroken.
.......ik dan alleen nog de telefoon overhoudt voor de broodnodige contacten "met de buitenwereld"
.......Gijs dus de pure waarheid verteld heeft, maar hij wist niet wat de échte oorzaken waren.
En heb je dan de Visie, Gezinsgids, Terdege, Vrij nederland (en weet ik niet wat je allemaal over de post krijgt (althans dat lees ik in de topic over post) ook opgezegd? Dan heb je nog wel wat geld overrens schreef: 10 euro per maand voor "AltijdVrij bellen" bovenop de abonnementskosten voor internet.......goed gegokt, al was het wel redelijk duidelijk, tóch?
zo staan je vaste internet- én telefoonkosten per maand gewoon vást, je komt nooit voor nare verrassingen te staan door hoge telefoonrekeningen......(en vrijwel nooit mobiel bellen )
Nieuwsgierig.sweelinck 25 schreef:Wie denk je Gijs? kword eigenlijk ook best nieuwschierigGijs83 schreef:Daar is niks 'barbaars' aan hoor. Ik denk zo onderhand dat Judith de ene helft van de romance is op rf. Ik denk dat ik ook wel weet wie de andere helft is, maar dat zeg ik nu maar niet.
Wie weetTiberius schreef:Nieuwsgierig.sweelinck 25 schreef:Wie denk je Gijs? kword eigenlijk ook best nieuwschierigGijs83 schreef:Daar is niks 'barbaars' aan hoor. Ik denk zo onderhand dat Judith de ene helft van de romance is op rf. Ik denk dat ik ook wel weet wie de andere helft is, maar dat zeg ik nu maar niet.
Zou Gijs himself het 2e deel van de romance zijn?
Nee, daar had ik nog niet de tijd voor. Want dinsdag was zijn eerste dag en woensdag had al weken van tevoren afgesproken dat ze zouden gaan snowboarden.fluitje schreef:Hoef je in ieder geval niet vroeg je bed uit. Of kon je dat al loslaten?albion schreef:Ja dank je, en het viel gelukkig mee. En zware kneuzing. In ieder geval de eerste week niet werken of hij moet zittend werk krijgen en dat hebben ze niet bij de bakkerij.