Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Nou ik zie niets, maar ik hoor deze temeer. Elke keer als Nederland scoort (mijn interpretatie) hoor ik veel geschreeuw buiten en schelle toeters..... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Je weet wat je hebt - en je moet nog maar afwachten wat je terugkrijgtmathilde schreef:Een bord verkocht in de tuin van de overburen. EINDELIJK!!!

~~Soli Deo Gloria~~
nog 'n avondje vrij? dan kom ik je een keer helpenMarthaMartha schreef:enorme bende.
Moet echt in de tuin aan de slag.........
(maar zit moed te verzamelen, want ik zie het helemaal niet zitten)
schijnt goeie therapie te zijn; goed voor de lijn; goed voor de relatie enz enz..

dus het zu me een groot voorrecht zijn...
en ik neem wat hulpjes mee

Wil je ook hier komen?? Kunnen we best gebruiken!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
eeeehhhh zou best leuk zijn hè!!!Margriet schreef:Wil je ook hier komen?? Kunnen we best gebruiken!
(moet je trouwens niet naar bed???)
Ja Helma , maar ik heb net uitgebreid met mijn dochter gechat ,vandaar..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Margriet schreef:Ja Helma , maar ik heb net uitgebreid met mijn dochter gechat ,vandaar..
I see! gezellig!
Binnenplaats van het bedrijf met regelmatig wat rokers die voorbijkomen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Een heleboel oranje vlaggetjes 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
hier heeft alleen de kroeg volop oranjekoorts, verder zie je hier niets....Marnix schreef:Een heleboel oranje vlaggetjes
nu zie ik nog stééds de zon, en blauwe luchten met enkele schapenwolkjes.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Een prachtige blauwe lucht....natuur op en top!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Het enige gebouw wat ik hier ingepakt heb gezien is de kroeg in mijn postwijk met 2 spandoeken over de straat: Kom hier voetbal kijken(of zoiets).Rens schreef:hier heeft alleen de kroeg volop oranjekoorts, verder zie je hier niets....Marnix schreef:Een heleboel oranje vlaggetjes
nu zie ik nog stééds de zon, en blauwe luchten met enkele schapenwolkjes...
Hoge bomen die veel wind vangen...... 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
O? Dan heb ik zeker een nieuwe bril nodig. Ik meende toch echt te zien dat er stondGijs83 schreef:Het enige gebouw wat ik hier ingepakt heb gezien is de kroeg in mijn postwijk met 2 spandoeken over de straat: Kom hier voetbal kijken(of zoiets).
!NEKJIK LABTEOV MOK
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:O? Dan heb ik zeker een nieuwe bril nodig. Ik meende toch echt te zien dat er stondGijs83 schreef:Het enige gebouw wat ik hier ingepakt heb gezien is de kroeg in mijn postwijk met 2 spandoeken over de straat: Kom hier voetbal kijken(of zoiets).
!NEKJIK LABTEOV MOK

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.