Oorspronkelijk gepost door AdoroteOorspronkelijk gepost door DaphneAlsof Nicname iets er over te zeggen heeft :sneOorspronkelijk gepost door AdoroteOorspronkelijk gepost door nicname Er wordt geen alcohol geschonken...
He jammer.dus weer aan de KARNEMELK:sne:D
Nicname zetten we in het kleine zij kamertje ,met een bouwdoos,en niet meer zeuren.
Er wordt gewoon wijn ,bier,zoete melk en drinkvla gedronken.Voor vriendin Nicname ranja met een rietje:bou::thu
[Aangepast op 24/8/04 door Adorote]
BBQ for 2
Doe mij maar gewoon water dan.....
Overigens is karnemelk ook prima hoor! Niks mis mee.
Enne Daphne, je hoeft echt niet zo boos naar me te kijken hoor! ALs het ECHT mag van Opa Jelle lust ik best een wijntje. Dan ga ik daar gezellig met Adorate in stilte van genieten!
(wel fijn dat je het ff voor me opnam wat de vrouwelijke kant van de zaak betreft
Maar dan kan die bouwdoos nog wel! Alleen neem ik geen vriendin mee
)
Enne Daphne, je hoeft echt niet zo boos naar me te kijken hoor! ALs het ECHT mag van Opa Jelle lust ik best een wijntje. Dan ga ik daar gezellig met Adorate in stilte van genieten!
(wel fijn dat je het ff voor me opnam wat de vrouwelijke kant van de zaak betreft

Jij bent toch meer voor warme chocolademelk met slagroom en eventueel met een tic??????Oorspronkelijk gepost door ManinneDan zitten we met z'n drieën want dat had ik ook al afgesprookt met Adorote!:,Oorspronkelijk gepost door nicname
Die tik kan ze wel van mij krijgen hoor.Oorspronkelijk gepost door nicnameJij bent toch meer voor warme chocolademelk met slagroom en eventueel met een tic??????Oorspronkelijk gepost door ManinneDan zitten we met z'n drieën want dat had ik ook al afgesprookt met Adorote!:,Oorspronkelijk gepost door nicname
- ndonselaar
- Contacteer:
je weet niet half hoe boos ik kan kijken :#Oorspronkelijk gepost door nicname
(wel fijn dat je het ff voor me opnam wat de vrouwelijke kant van de zaak betreftMaar dan kan die bouwdoos nog wel! Alleen neem ik geen vriendin mee
)
Maar ja ach... ik ben gewoon tegen onrechtvaardigheid (dat stomme gedoe ook altijd :sne) maar wat je zegt over die bouwdoos.... snap ik effe niet?! :pu
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
'k heb echt geen flauw idee... als t op mijn route ligt wil ik t ook wel doen... maar mij zegt t effe niets....Oorspronkelijk gepost door JelleIs dat niet die nieuwe winkel op het oude industrieterrein? Geef het adres maar dan kan ik wel ff langsrijden morgen.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Wie o wie wil voor mij iets ophalen morgen bij het Babypark in Gouda?
Groeten,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."