Afgewezen schreef:Ik bedoelde natuurlijk of je hem meteen had aangetrokken bij de Aldi...J.C. Philpot schreef:Inderdaad bij de Aldi, voor een schappelijk prijsje. Zonder roze vlakken, hoge kragen of dergelijken. Een degelijk overhemd, zoals bij mijn gewoonlijke uitstraling past
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- JolandaOudshoorn
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik probeer me voor te stellen hoe MM en Helma om vijf uur 's ochtends staan te toeteren in de voortuin van huize Auto, en Auto grijnzend klaarzit met een emmertje waterballonnen.Auto schreef:Ik merk het al weer, de gezusters in het kwaad hebben elkaar weer ontdekt.MarthaMartha schreef:Hoogvliet... een eurootje maar... roep maar als je 'm hebt, spreken we af.helma schreef:MarthaMartha schreef:een koninginnedagtoeter... speciaal om een belofte aan huize-auto na te kunnen komen![]()
heb je er geen 2; dan gaan we samen.
5 uur 's morgens?
ik zal mijn voorzorgsmaatregelen treffen.
- MarthaMartha
Breng hem nou niet op van die akelige ideeënZita schreef:Ik probeer me voor te stellen hoe MM en Helma om vijf uur 's ochtends staan te toeteren in de voortuin van huize Auto, en Auto grijnzend klaarzit met een emmertje waterballonnen.Auto schreef:Ik merk het al weer, de gezusters in het kwaad hebben elkaar weer ontdekt.MarthaMartha schreef:Hoogvliet... een eurootje maar... roep maar als je 'm hebt, spreken we af.helma schreef:
![]()
5 uur 's morgens?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Zita schreef: Ik probeer me voor te stellen hoe MM en Helma om vijf uur 's ochtends staan te toeteren in de voortuin van huize Auto, en Auto grijnzend klaarzit met een emmertje waterballonnen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik heb nog wel mijn trompet liggen;) als je een fraaie aubade om 4 uur smorgens wilt brengen;)
overigens als die toeters toch maar 1 eurie kosten.. paar extra kopen, gewoon stukje ducktape eroverheen en in zijn tuin gooien:)
kan ie ze zelf gaan zoeken om van de herrie af te zijn;)
overigens als die toeters toch maar 1 eurie kosten.. paar extra kopen, gewoon stukje ducktape eroverheen en in zijn tuin gooien:)
kan ie ze zelf gaan zoeken om van de herrie af te zijn;)
Er zijn nog veel leukere ideeën...JolandaOudshoorn schreef:Zita schreef: Ik probeer me voor te stellen hoe MM en Helma om vijf uur 's ochtends staan te toeteren in de voortuin van huize Auto, en Auto grijnzend klaarzit met een emmertje waterballonnen.![]()
Of met de tuinslang
Ai, dit geeft Donald Duck versus Buurman Bolderbast-taferelen, vermoed ik.Mister schreef:Er zijn nog veel leukere ideeën...JolandaOudshoorn schreef:Zita schreef: Ik probeer me voor te stellen hoe MM en Helma om vijf uur 's ochtends staan te toeteren in de voortuin van huize Auto, en Auto grijnzend klaarzit met een emmertje waterballonnen.![]()
Of met de tuinslang
Kom nou, ze zijn nog steeds niet langs de legerdump geweestZita schreef:Ai, dit geeft Donald Duck versus Buurman Bolderbast-taferelen, vermoed ik.Mister schreef:Er zijn nog veel leukere ideeën...JolandaOudshoorn schreef:Zita schreef: Ik probeer me voor te stellen hoe MM en Helma om vijf uur 's ochtends staan te toeteren in de voortuin van huize Auto, en Auto grijnzend klaarzit met een emmertje waterballonnen.![]()
Of met de tuinslang
, en ze hebben ook nog geen zuid-birmanese termieten op elkaars huis losgelaten;) -
Democritus
Tip: koop oordopjesAuto schreef:Ik merk het al weer, de gezusters in het kwaad hebben elkaar weer ontdekt.MarthaMartha schreef:Hoogvliet... een eurootje maar... roep maar als je 'm hebt, spreken we af.helma schreef:MarthaMartha schreef:een koninginnedagtoeter... speciaal om een belofte aan huize-auto na te kunnen komen![]()
5 uur 's morgens?
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Helma en m&m: neem een video- apparaat mee, zodat we achteraf kunnen meegenieten 
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
we kunnen ze ook nog afleveren bij de 4 Autootjes; met ingefluisterde ideeën
(kan ik op bed blijven liggen; beloof ik ze een keer patat ofzo...)
ah, dus zo werkt het .......... nou voor patat van Helma mogen ze wel toeteren hier in huis hoor. Zo beroerd ben ik niethelma schreef:we kunnen ze ook nog afleveren bij de 4 Autootjes; met ingefluisterde ideeën
- MarthaMartha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
en dan vraag jij zeker 'loon'Auto schreef:ah, dus zo werkt het .......... nou voor patat van Helma mogen ze wel toeteren hier in huis hoor. Zo beroerd ben ik niethelma schreef:we kunnen ze ook nog afleveren bij de 4 Autootjes; met ingefluisterde ideeën