Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Een uitnodiging van de zs (klas 1 &2) voor een uitje met de zondagsschool. Vond mijn dochter wel bijzonder: een zondagschoolreisje!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Een uitnodiging van de zs (klas 1 &2) voor een uitje met de zondagsschool. Vond mijn dochter wel bijzonder: een zondagschoolreisje!
1x per jaar mogen de zondagschoolkinderen van de Strict Baptist zelf bepalen waar ze een dagje naar toe gaan.
Zo ben ik mee geweest naar de London Zoo. Maar wat ik zelf het leukste vond was toen we een dagje gewoon achter de kerk een picknick hadden en daarna balspelen.
Dat was erg gezellig en erg leuk.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
klossen onder ons bed....
als dat vannacht maar geen ongelukken geeft....
mén, je zou hoogtevrees krijgen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Maar ook weer grappig als ze er onderuit zijn. whauw, wat laag, hoor je danMarthaMartha schreef:klossen onder ons bed....

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
wahah pas las ik in een tijdschrift een verhaal over een verloskundige die aan het werk was en naar een stel ging dat ging bevallen. Tijdens de bevalling zakte het bed in elkaar.MarthaMartha schreef:klossen onder ons bed....

MarthaMartha schreef:klossen onder ons bed....

Lassie schreef:wahah pas las ik in een tijdschrift een verhaal over een verloskundige die aan het werk was en naar een stel ging dat ging bevallen. Tijdens de bevalling zakte het bed in elkaar.MarthaMartha schreef:klossen onder ons bed....

pft, dan baaal je wel zeg.
( k weet ook weer waarom ik persé toch naar t ziekenhuis ga ..)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
haha na het lezen van dat artikel zei ik tegen m'n man: we moeten ons bed maar eens goed na kijken. Mijn voorkeur gaat echt uit naar thuis (m'n vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen om me heen). Heerlijk.
- oesterschelpje
Een verstuikte voet.... 

Mijn voorkeur ook Lassie !Lassie schreef:haha na het lezen van dat artikel zei ik tegen m'n man: we moeten ons bed maar eens goed na kijken. Mijn voorkeur gaat echt uit naar thuis (m'n vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen om me heen). Heerlijk.
Ik moest voor 1 bevalling naar het ziekenhuis, wat een klinisch gebeuren zeg, ik voelde me echt patient.

De overige bevalling gelukkig allemaal thuis, ik had een geweldige verloskundige en ook altijd lieve zusters.

De verloskundige had mijn moeder nog bijgestaan, toen ik geboren werd.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Arme Oesterschelp
Tand en kiespijn........
Tand en kiespijn........

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- oesterschelpje
Haha, ik had een krukje naast mijn bed staan, kon er anders echt niet opklimmen met mijn dikke buik.MarthaMartha schreef:klossen onder ons bed....

Alle drie mijn kids zijn in het ziekenhuis geboren met een keizersnedeMara schreef:Mijn voorkeur ook Lassie !Lassie schreef:haha na het lezen van dat artikel zei ik tegen m'n man: we moeten ons bed maar eens goed na kijken. Mijn voorkeur gaat echt uit naar thuis (m'n vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen om me heen). Heerlijk.
Ik moest voor 1 bevalling naar het ziekenhuis, wat een klinisch gebeuren zeg, ik voelde me echt patient.![]()
De overige bevalling gelukkig allemaal thuis, ik had een geweldige verloskundige en ook altijd lieve zusters.![]()
Bij de jongste moest ik wat langer blijven wegens omstandigheden die ik hier liever niet wil vertellen,
Kan alleen zeggen dat het langs het randje van de dood ging, voor mij.
Maar goed toen de oorzaak was gevonden en ik weer werd geopereerd, mocht ik na de operatie weer opknappen en toen wilde ik absuluut naar huis.
Dit mocht na een paar dagen op voorwaarde dat ik thuis nog 10 dagen kraamhulp kreeg.
Ik wist niet wat me overkwam, wat heerlijk die zorg om je heen. Deze kraamhulp was wel érg bezorgd, want als ze maar enigszins zag dat ik moe begon te worden , verzocht ze het bezoek te vertrekken.
Niet streng, wel bezorgd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
De verloskundig wordt op een gegeven moment ook wel een soort van vertrouwd persoon en daarnaast is m'n moeder de kraamverz. Dus geen onbekende mensen.Dus ik hoop echt dat ik thuis mag/kan bevallen.Mara schreef:Mijn voorkeur ook Lassie !Lassie schreef:haha na het lezen van dat artikel zei ik tegen m'n man: we moeten ons bed maar eens goed na kijken. Mijn voorkeur gaat echt uit naar thuis (m'n vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen om me heen). Heerlijk.
Ik moest voor 1 bevalling naar het ziekenhuis, wat een klinisch gebeuren zeg, ik voelde me echt patient.![]()
De overige bevalling gelukkig allemaal thuis, ik had een geweldige verloskundige en ook altijd lieve zusters.![]()
Een nieuwe droogmolen 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!