Hoe snel kan een mens omslaan. Dat kan na één woordje waaraan men zich ergert.Bertiel schreef: ↑Vandaag, 11:57Je vorige post begrijp ik maar bedoelde je met bovenstaande te zeggen?
Preken beluisteren op internet
Re: Preken beluisteren op internet
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
DIA, volgens mij praten jullie langs elkaar heen. Het bericht van jou dat Bertiel in de quote zet, is taalkundig onbegrijpelijk. Zou je het opnieuw willen formuleren, zodat we er inhoudelijk op kunnen reageren?-DIA- schreef: ↑Vandaag, 12:01Hoe snel kan een mens omslaan. Dat kan na één woordje waaraan men zich ergert.Bertiel schreef: ↑Vandaag, 11:57Je vorige post begrijp ik maar bedoelde je met bovenstaande te zeggen?
Ik begrijp dat dit de jonge ds de Leeuw is. Qua stem, voordracht en prediking identiek aan zijn vader.Refiosi schreef: ↑23 jul 2026, 19:37 Vanavond meeluisteren met ds. De Leeuw in Barneveld Zuid:
https://www.kerkomroep.nl/kerken/22034/audio/live
Ik denk dat DIA dat ook beoogde te doen. Maar het blinkt allebei niet uit in helderheid, hoewel je in onderlinge samenhang bezien wellicht wel kunt inschatten wat hij bedoelt? Ik dacht althans dat het hetzelfde punt was.Zita schreef: ↑Vandaag, 19:03DIA, volgens mij praten jullie langs elkaar heen. Het bericht van jou dat Bertiel in de quote zet, is taalkundig onbegrijpelijk. Zou je het opnieuw willen formuleren, zodat we er inhoudelijk op kunnen reageren?