Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

merel
Berichten: 10138
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door merel »

Chrisje72 schreef: 25 mei 2024, 21:46 Bedankt voor het aanbod, gelukkig komen we niks tekort.
De brand is beperkt gebleven gelukkig, de roet en rook schade helaas niet, daarom zijn we tussen 1/3 en de helft van de inboedel kwijt. Het positieve is dat we weer allemaal nieuwe spulletjes kunnen uitzoeken Afbeelding
Wat ontzettend naar voor jullie! Sterkte!
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10479
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Orchidee »

Tjonge wat akelig @Chrisje!
Vandaar ook pas al dat witgoed.....
Sorry voor m'n onhandige opmerking!
Als je nog iets echt nodig hebt of erg mist, geef het aan misschien kan iemand helpen
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door refo »

Tijdens de brand is er altijd veel stress. Na verloop van tijd blijkt meestal: in de brand, uit de brand.
De tekenen daarvan zijn hier ook zichtbaar.
Chrisje72
Berichten: 1502
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Chrisje72 »

Ik snap je niet, wat bedoel je te zeggen?
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17636
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Bertiel schreef: 18 mei 2024, 17:15 Nog nooit zo enorm gespuugd.
Nu met enige regelmaat naar de wc….

Maar hún vrouw was na een dag wat beter
Nu ben ik aan de beurt. Zondag mijn vrouw en de week daarvoor veel van onze (schoon) kinderen. De meesten binnen 24 uur weer beter. Hoop dat dit ook voor mij zo gaat zijn. Buikgriep is bah :deg .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Bertiel
Berichten: 4774
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Bertiel »

Sterkte.
Ik heb nog een week niet heel veel kunnen eten. Gelukkig loop ik nu lekker in.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Mannetje
Berichten: 7941
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Mannetje »

Meteen een definitieve aanslag van de inkomstenbelasting 2023.
Vorig jaar kreeg ik eerst een voorlopige en pas in februari/maart de definitieve over 2022

Kunnen we straks in de zomervakantie een ijsje extra eten.
-
merel
Berichten: 10138
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door merel »

Een step
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12250
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Herman »

In de categorie 'fatbikes'? Of moet je een fysieke inspanning leveren om het vervoermiddel voort te bewegen?
merel
Berichten: 10138
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door merel »

Het laatste. Eerder liep ik veel hard, maar ik ben daar mee opgehouden. Een paar van onze kinderen zijn juist begonnen met hardlopen en lopen al sneller dan ik ooit gedaan heb. Nu kan ik ( of een andere broer/zus) mee op de step.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door refo »

Mannetje schreef: 28 mei 2024, 18:40 Meteen een definitieve aanslag van de inkomstenbelasting 2023.
Vorig jaar kreeg ik eerst een voorlopige en pas in februari/maart de definitieve over 2022

Kunnen we straks in de zomervakantie een ijsje extra eten.
Ik heb de meeste definitief van mijn klanten.
Alleen de mensen met een box 3 boven de vrijstelling krijgen een voorlopige. In het najaar wordt daarover een rechterlijke uitspraak verwacht.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17636
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Boete voor parkeren op een parkeerplaats voor gehandicapten. Zou terecht zijn als de parkeerplaats duidelijk zo was aangegeven.
Omdat dit niet zo was in bezwaar gegaan met de verwachting dat deze boete wordt ingetrokken.

De hoogte is best absurd namelijk €499,- . Wees dus gewaarschuwd. :garde
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1960
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Ararat »

huisman schreef: 04 jun 2024, 20:30 Boete voor parkeren op een parkeerplaats voor gehandicapten. Zou terecht zijn als de parkeerplaats duidelijk zo was aangegeven.
Omdat dit niet zo was in bezwaar gegaan met de verwachting dat deze boete wordt ingetrokken.

De hoogte is best absurd namelijk €499,- . Wees dus gewaarschuwd. :garde
Zo! Da's de moeite! Hoe kon het niet duidelijk aangegeven zijn? Meestal staat er toch een bord of iets op het asfalt?

(het was vast ruim parkeren en lekker dichtbij :D)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17636
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Ararat schreef: 04 jun 2024, 20:41
huisman schreef: 04 jun 2024, 20:30 Boete voor parkeren op een parkeerplaats voor gehandicapten. Zou terecht zijn als de parkeerplaats duidelijk zo was aangegeven.
Omdat dit niet zo was in bezwaar gegaan met de verwachting dat deze boete wordt ingetrokken.

De hoogte is best absurd namelijk €499,- . Wees dus gewaarschuwd. :garde
Zo! Da's de moeite! Hoe kon het niet duidelijk aangegeven zijn? Meestal staat er toch een bord of iets op het asfalt?

(het was vast ruim parkeren en lekker dichtbij :D)
Niets op het wegdek (wordt wel aanbevolen maar is niet verplicht) Parkeervak was dezelfde maat als alle andere. Er was een bord die van de kant waar wij de straat inreden niet te zien was. Alleen de kale achterkant. Wij gaan natuurlijk niet bewust op zo’n plek staan. We hebben er uren gestaan want we hadden een lekkere en nu best wel dure BBQ.

Ik heb foto’s meegestuurd bij het online bezwaar aantekenen. De hoogte is ook discutabel. Lees net dat officieren van justitie deze ook in geen verhouding vinden staan t.o.v. andere overtredingen/misdrijven.

We gaan het zien. Zal wel maanden duren voordat we wat horen.

Mochten wij het verliezen dan zet ik in op een extra diaconale collecte t.b.v. de fam. huisman. :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6948
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door GerefGemeente-lid »

huisman schreef: 04 jun 2024, 21:05
Ararat schreef: 04 jun 2024, 20:41
huisman schreef: 04 jun 2024, 20:30 Boete voor parkeren op een parkeerplaats voor gehandicapten. Zou terecht zijn als de parkeerplaats duidelijk zo was aangegeven.
Omdat dit niet zo was in bezwaar gegaan met de verwachting dat deze boete wordt ingetrokken.

De hoogte is best absurd namelijk €499,- . Wees dus gewaarschuwd. :garde
Zo! Da's de moeite! Hoe kon het niet duidelijk aangegeven zijn? Meestal staat er toch een bord of iets op het asfalt?

(het was vast ruim parkeren en lekker dichtbij :D)
Niets op het wegdek (wordt wel aanbevolen maar is niet verplicht) Parkeervak was dezelfde maat als alle andere. Er was een bord die van de kant waar wij de straat inreden niet te zien was. Alleen de kale achterkant. Wij gaan natuurlijk niet bewust op zo’n plek staan. We hebben er uren gestaan want we hadden een lekkere en nu best wel dure BBQ.

Ik heb foto’s meegestuurd bij het online bezwaar aantekenen. De hoogte is ook discutabel. Lees net dat officieren van justitie deze ook in geen verhouding vinden staan t.o.v. andere overtredingen/misdrijven.

We gaan het zien. Zal wel maanden duren voordat we wat horen.

Mochten wij het verliezen dan zet ik in op een extra diaconale collecte t.b.v. de fam. huisman. :)
Maar bij deze hoogte van een boete is er toch sprake van een misdrijf, wettelijk gezien?
Plaats reactie