Op de meeste forums maakt het niet uit als je een typo maakt, toch? De spellingspolitie is vast te druk bezig met eigen fouten corrigeren!HersteldHervormd schreef: ↑11 mar 2024, 09:17 Ik ben gewoon te chaotisch en druk te snel op verstuur.
Ik denk dat ik bijna de helft van alle berichten weer aanpas![]()
Wist je dat...
Re: Wist je dat...
Als iemand zegt dat het 'vijf voor twaalf' is, dat je altijd even vraagt of dit zomer of wintertijd is? Want vorige week was dit bijvoorbeeld gewoon 'vijf voor elf'.
Wij werden vandaag beschaafd uitgescholden tijdens het waken, door een keurige mevrouw.
Meestal zijn de scheldwoorden niet voor herhaling vatbaar; maar deze ga ik onthouden:
"Dames toch! Foei Foei"
Meestal zijn de scheldwoorden niet voor herhaling vatbaar; maar deze ga ik onthouden:
"Dames toch! Foei Foei"
De wereld is klein. Haha. Daar kan je soms echt plezier in hebben.
-
-
- Verbannen
Ik zou dat ook doen.
Maar gelukkig ben ik nog nooit een actieve forummer in real life tegen gekomen.
Dat denk jij maar...GerefGemeente-lid schreef: ↑15 aug 2024, 12:01Ik zou dat ook doen.
Precies. Want je weet niet waar ik de afgelopen week was, bijvoorbeeld.Zeeuw schreef: ↑15 aug 2024, 12:13Dat denk jij maar...GerefGemeente-lid schreef: ↑15 aug 2024, 12:01Ik zou dat ook doen.

-
- Verbannen
Waar was jij dan? En wie zegt dat ik daar ook was?Mister schreef: ↑15 aug 2024, 12:18Precies. Want je weet niet waar ik de afgelopen week was, bijvoorbeeld.Zeeuw schreef: ↑15 aug 2024, 12:13Dat denk jij maar...GerefGemeente-lid schreef: ↑15 aug 2024, 12:01Ik zou dat ook doen.
Maar gelukkig ben ik nog nooit een actieve forummer in real life tegen gekomen.![]()
Hoe weet je dat nu?GerefGemeente-lid schreef:Ik zou dat ook doen.
Het zou je misschien goed doen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Soms maar he

Exact, dat is iets wat jij niet weet.GerefGemeente-lid schreef: ↑15 aug 2024, 12:24Waar was jij dan? En wie zegt dat ik daar ook was?Mister schreef: ↑15 aug 2024, 12:18Precies. Want je weet niet waar ik de afgelopen week was, bijvoorbeeld.Zeeuw schreef: ↑15 aug 2024, 12:13Dat denk jij maar...GerefGemeente-lid schreef: ↑15 aug 2024, 12:01
Ik zou dat ook doen.
Maar gelukkig ben ik nog nooit een actieve forummer in real life tegen gekomen.![]()

-
- Verbannen