Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Hier nog geen regen of onweer te bekennen en nog bloedje warm...
Het rommelt al best, Gijs! En de wind steekt op.Gijs83 schreef:Hier nog geen regen of onweer te bekennen en nog bloedje warm...
~~Soli Deo Gloria~~
- Bonny
- Contacteer:
......ik van mijn stekkie verjaagd ben door het weer.
Onweer gehad en een bui. Het is hier nu bewolkt.
Onweer gehad en een bui. Het is hier nu bewolkt.
The Groom's still waiting at the altar
..wij nog steeds geen regen of onweer hebben
..het wel lekker afkoelt en waait
..er geen dreigende lucht aan zit te komen
..het wel lekker afkoelt en waait
..er geen dreigende lucht aan zit te komen
Volgens mij krijgt mijn vader gelijk en buienradar niet, dat de bui er langs heen trekt.Hendrikus schreef:Het rommelt al best, Gijs! En de wind steekt op.Gijs83 schreef:Hier nog geen regen of onweer te bekennen en nog bloedje warm...
2Mister schreef:Ik zou zeggen: bel even. Er zitten nog twee wedstrijden aan te komen. :evilBJD schreef:Daar droomde ik als kind ook altijd van..Afgewezen schreef:... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?
En het lijkt me nog een fantastische ervaring
![]()

Misschien nog maar 1

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bonny
- Contacteer:
Nee. Er wordt ook nog gespeeld om de 3e en 4e plaats. Dus nog twee wedstrijden van Nederland en dan kan iedereen weer rustig slapen
The Groom's still waiting at the altar
Precies. De wedstrijd om 3e en 4e plaats leeft niet zo en zal een hoop minder aandacht krijgen, maar ze spelen nog wel 2 wedstrijden, ongeacht of ze de halve finale winnen of verliezen.
Dus, nog even doorbijten
Dus, nog even doorbijten

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
.... Tukkie vandaaag goed gevist heeft. Hij 4e is geworden van de 30.

Hoeveel cm. levende vis heb je gepijnigd?tukkertje schreef:.... Tukkie vandaaag goed gevist heeft. Hij 4e is geworden van de 30.![]()
Gaat om gewicht h, nie de centimeters. En ze zwemmen allemaal weer vrolijk rond..
Dat help ik je hopen.tukkertje schreef:En ze zwemmen allemaal weer vrolijk rond..
Maar ik vrees dat die vissen nog wel napijn hebben van die vreselijke haak in hun bek.
mooi dat ze rondzwemmen maar vrolijk ?.........tukkertje schreef:Gaat om gewicht h, nie de centimeters. En ze zwemmen allemaal weer vrolijk rond..

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Misschien liggen die vissen de volgende keer wel bij jullie op je bord en wat gebeurt er dan mee?
Vrees niet. De vis merkt er niets van.jvdg schreef:Dat help ik je hopen.tukkertje schreef:En ze zwemmen allemaal weer vrolijk rond..
Maar ik vrees dat die vissen nog wel napijn hebben van die vreselijke haak in hun bek.