JolandaOudshoorn schreef:vervelend... is er een oorzaak??madelief1983 schreef:pijn in mn benen!![]()
het hoort allemaal bij de rest van de klachten vermoed ik ..
JolandaOudshoorn schreef:vervelend... is er een oorzaak??madelief1983 schreef:pijn in mn benen!![]()
vanhet een komt het ander... zoiets. Veel sterkte!madelief1983 schreef:JolandaOudshoorn schreef:vervelend... is er een oorzaak??madelief1983 schreef:pijn in mn benen!![]()
het hoort allemaal bij de rest van de klachten vermoed ik ..
Van harte sterkte! Ook hierin: zie naar Boven!madelief1983 schreef:pijn in mn benen!![]()
da's mooi, héél mooi!!jvdg schreef:Verwondering.
Uitslagen van onderzoeken door de cardioloog waren alle positief.
De klachten zijn uitgebleven na een hartaanval nu ruim een jaar geleden.Rens schreef:da's mooi, héél mooi!!jvdg schreef:Verwondering.
maar waarom verwondering? had je klachten die zouden kunnen wijzen op problemen?
helaas maar ál te goed....jvdg schreef:
De klachten zijn uitgebleven na een hartaanval nu ruim een jaar geleden.
Ik wil het echter niet hebben over de daarop gevolgde psychische klachten.
Maar daar weet jij, denk ik, alles van.
wat heerlijk voor je Jan..!!!jvdg schreef:Verwondering.
Het is toch fijn om te horen dat de onderzoeken positief is. Je bent watjvdg schreef:Verwondering.
ben je dankbaar...jvdg schreef:Dames, dank voor jullie hartelijke meeleven.
Maar waar mijn schoen wringt: Leidt die verwondering tot oprechte dankbaarheid?
Inderdaad.henriët schreef:ben je dankbaar...jvdg schreef:Dames, dank voor jullie hartelijke meeleven.
ja...??
nou..
zeg Hem dat dan.
Hij ziet je hart aan.
als je dankbaarheid voelt, ben je dankbaar.. en ga nu niet gradaties aanbrengen...
Je spreekt, naar ik aanneem, tegen jezelf.refo schreef:Inderdaad.henriët schreef:ben je dankbaar...jvdg schreef:Dames, dank voor jullie hartelijke meeleven.
ja...??
nou..
zeg Hem dat dan.
Hij ziet je hart aan.
als je dankbaarheid voelt, ben je dankbaar.. en ga nu niet gradaties aanbrengen...
Sommige dingen zet je trouwens niet op een forum.
dat heb je nu s helemaal goed ja...refo schreef:Inderdaad.henriët schreef:ben je dankbaar...jvdg schreef:Dames, dank voor jullie hartelijke meeleven.
ja...??
nou..
zeg Hem dat dan.
Hij ziet je hart aan.
Sommige dingen zet je trouwens niet op een forum.