Waarin heb je 'geen schijn kans' m.a.w. waar gaat he over?Luther schreef:Vanmorgen gekregen:
Geen schijn van kans - door Trudi Blom
Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
Zie:Gijs83 schreef:Waarin heb je 'geen schijn kans' m.a.w. waar gaat he over?Luther schreef:Vanmorgen gekregen:
http://www.leesmijnboek.nl/catalog/prod ... 611c806894
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Blom/Minderhoud is nogal in de belangstelling

Droelie schreef:...het boek: het meisje met de roze fiets van Cocky - Minderhoud-Blom
Nergens meer te verkrijgen...
Luther schreef:Vanmorgen gekregen:
Fluitje schreef: Net gekregen:
Luisteren is een kunst
Jan Minderhoud
doencaprice schreef:Al de werken van Simon Simonides... Zijn die aan te raden? Nu te bestellen bij Koster. 5 delen voor slechts 99 euro...
een echte aanrader..
je kunt ze ook op je trouwverlanglijstje zetten!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:doencaprice schreef:Al de werken van Simon Simonides... Zijn die aan te raden? Nu te bestellen bij Koster. 5 delen voor slechts 99 euro...
een echte aanrader..

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
ja vandaarcaprice schreef:henriët schreef:doencaprice schreef:Al de werken van Simon Simonides... Zijn die aan te raden? Nu te bestellen bij Koster. 5 delen voor slechts 99 euro...
een echte aanrader..
je kunt ze ook op je trouwverlanglijstje zetten!Bedankt voor de tip, want om ze nu aan te schaffen...
ik dacht laat ik die dure maanden klussers eens een tip geven

hoop dat t goed gaat in jullie huisje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Die trouwdag van mij ligt al een tijdje achter me. Maarre... Jet, jij hebt me daar nog geen cadeautje voor gegeven. Die Simonides-set staat er bij mij ook op, dus...henriët schreef:ja vandaarcaprice schreef:henriët schreef:doencaprice schreef:Al de werken van Simon Simonides... Zijn die aan te raden? Nu te bestellen bij Koster. 5 delen voor slechts 99 euro...
een echte aanrader..
je kunt ze ook op je trouwverlanglijstje zetten!Bedankt voor de tip, want om ze nu aan te schaffen...
ik dacht laat ik die dure maanden klussers eens een tip geven
![]()
hoop dat t goed gaat in jullie huisje!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
wat een oplichter is die Luther... 't Tetzel welLuther schreef:Die trouwdag van mij ligt al een tijdje achter me. Maarre... Jet, jij hebt me daar nog geen cadeautje voor gegeven. Die Simonides-set staat er bij mij ook op, dus...

Wanneer gaan jullie dat allemaal lezen? 

Ze slaan Tolkien over.Afgewezen schreef:Wanneer gaan jullie dat allemaal lezen?
Inderdaad!jvdg schreef:Ze slaan Tolkien over.Afgewezen schreef:Wanneer gaan jullie dat allemaal lezen?
Elke dag een stukje, en dan zet je t weer eens een paar maanden weg. Etc.
Zo lees ikk ook 'Het zien op Jezus' en ben nu bij blz. 800 ongeveer. Zeer onderwijzend.
- Jean le Fontain
- Contacteer:
sssst:henriët schreef:doencaprice schreef:Al de werken van Simon Simonides... Zijn die aan te raden? Nu te bestellen bij Koster. 5 delen voor slechts 99 euro...
een echte aanrader..
niet aan Henriët vertellen... Deze serie heb ik gisteren besteld....

- J.C. Philpot
6 boeken van Maryn Lloyd Jones
Autobiography of George Muller
Autobiography of George Muller
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Lost Christianities - B.D. Ehrman
geheimen voor je vrouw....Jean le Fontain schreef:sssst:henriët schreef:doencaprice schreef:Al de werken van Simon Simonides... Zijn die aan te raden? Nu te bestellen bij Koster. 5 delen voor slechts 99 euro...
een echte aanrader..
niet aan Henriët vertellen... Deze serie heb ik gisteren besteld....