Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]
Krijgen we van jou een diepgaande boekbespreking annex -analyse?geledu schreef:Tiberius schreef:Lijkt me spannend.geledu schreef:een boekje met het isbn nr : 978-90-811885-1-7
Ben je bang voor censuur, als je de titel hier schrijft?
Straks wordt ik gebanned...
Dan kunnen we dat zo naar de Saambinder mailen!
Laten we dat maar niet doen, dan komt de door jou geopperde dreiging misschien wel om de hoek kijken !Tiberius schreef:Krijgen we van jou een diepgaande boekbespreking annex -analyse?geledu schreef:Tiberius schreef:Lijkt me spannend.geledu schreef:een boekje met het isbn nr : 978-90-811885-1-7
Ben je bang voor censuur, als je de titel hier schrijft?
Straks wordt ik gebanned...
Dan kunnen we dat zo naar de Saambinder mailen!

Precies. Wat je draagt zegt iets over wie je bent heOude-Waarheid schreef:Dus nu kan je lopen ijsberenMarnix schreef:Een ventilator, een hor... en een fles The Magallan Fine Oak 12. het leek me wel een goed idee om ook een fles whisky op de kamer van mijn vriendin neer te zetten, aangezien ik daar nog wel eens over de vloer kom
Verder ben ik ook een boxershort rijker, eentje met allemaal ijsberen er op. Kado uit Spitsbergen:mrgreen:

Laatst gewijzigd door Marnix op 22 jun 2007, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Een kuurtje morfine tegen de pijn in mijn buik (zit een cyste die eens in de twee maanden opspeelt) 
Bloeduitslag t.o.v. mijn moeheid: Te trage schildklier dus de medicijnen moeten worden opgehoogd. :roll:

Bloeduitslag t.o.v. mijn moeheid: Te trage schildklier dus de medicijnen moeten worden opgehoogd. :roll:
Laatst gewijzigd door Mariavt op 22 jun 2007, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Dan zal ik maar niet in je buurt komen :roll:vlinder schreef:Een hele grote bui met chagrijntjes
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Alvast voor mijn verjaardag:
Een horloge
Leuke echt leren tas
Een horloge
Leuke echt leren tas