jvdg schreef:Zodra je DV terug bent hoop ik jullie te feliciteren.
Voor morgen alvast een mooie en zegenrijke dag toegewenst!!
Sluit ik bij aan.
jvdg schreef:Zodra je DV terug bent hoop ik jullie te feliciteren.
Voor morgen alvast een mooie en zegenrijke dag toegewenst!!
sst joh, moet je nog niet verklappen. Nu is het geen verrassing meerjvdg schreef:Zodra je DV terug bent hoop ik jullie te feliciteren.
Wat heeft een rijbewijs met trouwen te maken?monique schreef:nog 13 nachtjes slapen en ik ben 18 en heb mn eerste rijles eeeeeen weer een stap dichter bij een trouwrij
hihi neeeejvdg schreef:Wat heeft een rijbewijs met trouwen te maken?monique schreef:nog 13 nachtjes slapen en ik ben 18 en heb mn eerste rijles eeeeeen weer een stap dichter bij een trouwrij
Is dat een huwelijkse voorwaarde.
Dat valt tegen hoor, 't is ruim 5 weken.MarthaMartha schreef:nog 37..
(haaaa... nu gaat het eindelijk toch lekker snel)
nou weet je, het schoot steeds maar niet op, maar nu opeens is het echt aftellen....jvdg schreef:Dat valt tegen hoor, 't is ruim 5 weken.MarthaMartha schreef:nog 37..
Maar in de beleving slechts enkele dagen.
Zoals bij een hond wiens levenstijd wordt ervaren als die van 1/7e van een mens.
(Ik weet niet wie dat uitgevogeld heeft, maar "men" denkt wel zo)
En daarna: zeeën van tijd!MarthaMartha schreef:nou weet je, het schoot steeds maar niet op, maar nu opeens is het echt aftellen....jvdg schreef:Dat valt tegen hoor, 't is ruim 5 weken.MarthaMartha schreef:nog 37..
Maar in de beleving slechts enkele dagen.
Zoals bij een hond wiens levenstijd wordt ervaren als die van 1/7e van een mens.
(Ik weet niet wie dat uitgevogeld heeft, maar "men" denkt wel zo)
nog 5 zondagen, komende zondag nog 1 maand, etc...
nog heel veel laatste dingetjes regelen....