Nee, nee, nee. Dat is het geheim van huize Maanenschijn.
Nou ja, eentje dan: we hebben geconstateerd dat forummer J.C Philopt wel eens een preek leest van J.C. Philpot.

Nee, nee, nee. Dat is het geheim van huize Maanenschijn.
Als je zulke info wilt weten kan je de volgende keer beter gaanGerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:46 Dat is vrij simpel. Anders heet je hier ook niet zo.
Zijn er over andere forummers nog complimentjes of goedkeuringen weggegeven of misschien ergernissen gedeeld?
Dan is dat wel een ENORME voorkeur zeg.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:50 Voorlopig wint de voorkeur van mijn anonimiteit het van mijn nieuwsgierigheid.![]()
Ik denk dat de grens flinterdun is GG-lidGerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:50 Voorlopig wint de voorkeur van mijn anonimiteit het van mijn nieuwsgierigheid.![]()
Dat klopt. Een haar is er niets bij.HersteldHervormd schreef: ↑14 sep 2024, 21:06Ik denk dat de grens flinterdun is GG-lidGerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:50 Voorlopig wint de voorkeur van mijn anonimiteit het van mijn nieuwsgierigheid.![]()
![]()
Ik merk dat je nog nooit een RF meeting hebt meegemaakt. Daar praten we nooit over mensen die er niet bij zijn. Dat doen we alleen op mod meetings.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:46 Dat is vrij simpel. Anders heet je hier ook niet zo.
Zijn er over andere forummers nog complimentjes of goedkeuringen weggegeven of misschien ergernissen gedeeld?
Daar ben ik vast nog nooit aan bod gekomen.Tiberius schreef: ↑14 sep 2024, 21:11Ik merk dat je nog nooit een RF meeting hebt meegemaakt. Daar praten we nooit over mensen die er niet bij zijn. Dat doen we alleen op mod meetings.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:46 Dat is vrij simpel. Anders heet je hier ook niet zo.
Daar kan ik helaas niets over zeggen.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:46 Dat is vrij simpel. Anders heet je hier ook niet zo.
Misschien dat J.C Philopt dat regelmatig doet, maar voor forummer J.C. Philpot is dat al een aardige tijd geledenMaanenschijn schreef: ↑14 sep 2024, 20:36Nou ja, eentje dan: we hebben geconstateerd dat forummer J.C Philopt wel eens een preek leest van J.C. Philpot..
Ik voelde me ook erg in de maling genomen door Maanenschijn.J.C. Philpot schreef: ↑16 sep 2024, 07:22Misschien dat J.C Philopt dat regelmatig doet, maar voor forummer J.C. Philpot is dat al een aardige tijd geledenMaanenschijn schreef: ↑14 sep 2024, 20:36Nou ja, eentje dan: we hebben geconstateerd dat forummer J.C Philopt wel eens een preek leest van J.C. Philpot..
![]()
Oei, mijn nederige excuses.Herman schreef:Ik voelde me ook erg in de maling genomen door Maanenschijn.J.C. Philpot schreef: ↑16 sep 2024, 07:22Misschien dat J.C Philopt dat regelmatig doet, maar voor forummer J.C. Philpot is dat al een aardige tijd geledenMaanenschijn schreef: ↑14 sep 2024, 20:36Nou ja, eentje dan: we hebben geconstateerd dat forummer J.C Philopt wel eens een preek leest van J.C. Philpot..
![]()