Pagina 37 van 37
Re: Waar baal je van? [3]
Geplaatst: 15 dec 2017, 15:48
door Dodo
refo schreef:-DIA- schreef:Ik 'baal' van koekjes, waar steeds om gezeurd wordt, ze noemen het wel netjes 'cookies'...
Zie bericht elders.
Dat moet van de Nederlandse wetgever.
En zo erg is dat ook helemaal niet. Af en toe haal je het weer allemaal weg.
Re: Waar baal je van? [3]
Geplaatst: 15 dec 2017, 16:05
door -DIA-
refo schreef:-DIA- schreef:Ik 'baal' van koekjes, waar steeds om gezeurd wordt, ze noemen het wel netjes 'cookies'...
Zie bericht elders.
Dat moet van de Nederlandse wetgever.
Snap ik, maar bij sommige websites blijkt dat ding hinderlijk in beeld, ook als je op OK wil klikken. Daarvoor lijk je iets in de ingewanden van je pc te moeten veranderen. Neem de websites van (voorbeeld dat ik noemde: NESTLÉ).
Re: Waar baal je van? [3]
Geplaatst: 15 dec 2017, 20:56
door emigrant
via internet een bestelling geplaatst gisteren, kom ik vandaag hetzelfde ‘unieke’ product bij twee andere webwinkels tegen voor 20 euro goedkoper en kortere levertijd. Wat is internet toch een wirwar waar je bij de neus genomen wordt.
Re: Waar baal je van? [3]
Geplaatst: 15 dec 2017, 21:01
door Orchidee
Annuleren of terugsturen
Reguliere winkels hebben óók zo hun dingetjes ;-)
Zaterdag laminaat gekocht, maandag 30% korting :-(
Terugbrengen en omruilen voor de aanbieding :-)
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Re: Waar baal je van? [3]
Geplaatst: 16 dec 2017, 23:47
door Vorst
Van een betrokken verkoper mag je toch verwachten dat ze je zoiets wel meedelen eigenlijk. Zelf al regelmatig meegemaakt dat ik of geadviseerd werd later te komen of de korting alvast kreeg doorberekend.
Re: Waar baal je van? [3]
Geplaatst: 18 dec 2017, 13:45
door hage
emigrant schreef:via internet een bestelling geplaatst gisteren, kom ik vandaag hetzelfde ‘unieke’ product bij twee andere webwinkels tegen voor 20 euro goedkoper en kortere levertijd. Wat is internet toch een wirwar waar je bij de neus genomen wordt.
Dat is het internetleven. Wen er maar aan dat prijzen voor de consument ondoorzichtiger worden, omdat algoritmes de prijs gaan bepalen. Variabele prijzen ('altijd de goedkoopste') zijn voor web-retailers uit de tijd. Prijzen worden real-time aangepast op basis van concurrerende websites, capaciteit bij de bezorger, t.h.t, huidig websitebezoek, het weer, you name it. Zal vast nog niet overal gebeuren, maar het is wel de richting waarin webshops zich bewegen. Denk maar eens aan de vliegmaatschappijen.