Sterkte Schemerlichtje!Schemerlichtje schreef:Geschokt...door het overlijden van drie mensen die ik (goed) kende....
Het leven is een damp, de dood wenkt ieder uur
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
sterkte! Altijd weer moeilijke dingen.Schemerlichtje schreef:Geschokt...door het overlijden van drie mensen die ik (goed) kende....
Ah moeilijk, sterkte!Schemerlichtje schreef:Geschokt...door het overlijden van drie mensen die ik (goed) kende....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Ook wel weer verwonderd: net onverwachts een 'lief gebaar' gekregen van iemand 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

helma schreef:Boeh.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

(lees: zweetdruppels)
- JolandaOudshoorn
Verdrietig: om het verdriet van mijn dochter: haar cavia is doodgegaan vanmiddag
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ganselijk beroerd.
Waarom vraagt de tandarts lief glimlachend tijdens de behandeling, meneer Auto wilt u misschien een verdoving? .............. aaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh
(volgens mij moeten ze daar een nieuwe leuningen op die stoel)
Waarom vraagt de tandarts lief glimlachend tijdens de behandeling, meneer Auto wilt u misschien een verdoving? .............. aaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh
Eerlijk gezegd snap ik niks van dit verhaal?Auto schreef:Ganselijk beroerd.

Wat is er gebeurd?Auto schreef:Ganselijk beroerd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
3 vullingen. Dat viel reuze mee, maar toen ze met koud water gingen spoelen en gingen afzuigen zat ik tegen het plafond. Ze moesten de behandeling afmaken en toen ontdekten ze dat het toch wel erg pijnlijk geweest moet zijn, want de zijkant van de kies zit wat te hoog. De volgende keer moest ik toch echt wel een verdoving nemen, want dit is wel heel erg pijnlijk. ....... zeggen ze achteraf.Luther schreef:Wat is er gebeurd?Auto schreef:Ganselijk beroerd.
Ze hebben nu die kies behandeld en als ik er volgende week nog last van heb dan moet ik terug komen ............ en dan nog het probleempje met de andere kies .......
Vooruit, de positiviteitsscore van deze tandarts is weer enigszins gedaald.
ik vind het heel zielig voor je. (en ik voel geeneens neigingen om wraak te nemen op postings van jou in het verleden) Sterkte!!Auto schreef:3 vullingen. Dat viel reuze mee, maar toen ze met koud water gingen spoelen en gingen afzuigen zat ik tegen het plafond. Ze moesten de behandeling afmaken en toen ontdekten ze dat het toch wel erg pijnlijk geweest moet zijn, want de zijkant van de kies zit wat te hoog. De volgende keer moest ik toch echt wel een verdoving nemen, want dit is wel heel erg pijnlijk. ....... zeggen ze achteraf.Luther schreef:Wat is er gebeurd?Auto schreef:Ganselijk beroerd.
Ze hebben nu die kies behandeld en als ik er volgende week nog last van heb dan moet ik terug komen ............ en dan nog het probleempje met de andere kies .......
Vooruit, de positiviteitsscore van deze tandarts is weer enigszins gedaald.
Nou ik kan je zeggen dat mevr Auto mij er al tussen heeft genomen. Die zei tegen me 3 kleine gaatjes op 1 plek ............ NO WAY dus, het waren 3 plekken. En nu snap ik haar grijns. (Dit ondersteunt misschien je gevoelenshelma schreef:ik vind het heel zielig voor je. (en ik voel geeneens neigingen om wraak te nemen op postings van jou in het verleden) Sterkte!!

Lekker gezwommen vanmorgen?