Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
hm t bleek hier ook aan de gang geweest te zijn.... niks van gemerkt.
Gisteren viel al een vrouw van het balkon. Had ook iets met carnaval van doen.Mara schreef:De eerste dode is al te betreuren. Er viel een man van zo'n wagen af en werd geplet onder de wielen![]()
Maar ook was vorige week een jonge jongen bij een verkeersongeluk om het leven gekomen, hij werd afgelopen zaterdag begraven.
Maar hij had ook gewild dat alles gewoon doorging, wordt dan gezegd
- JolandaOudshoorn
Niet veel gedaan vandaag. Zoonlief is weer ziek (zaterdag begonnen en het wordt steeds erger
) Morgen maar eens naar de dokter.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
schuur/garage schoon.
Morgen denk ik dat ik de zolder maar eens een beurt ga geven.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
en bij ons achter een man (maar dit had niks met carnaval te maken) die van het balkon is gevallen (midden in de nacht).Zita schreef:Gisteren viel al een vrouw van het balkon. Had ook iets met carnaval van doen.Mara schreef:De eerste dode is al te betreuren. Er viel een man van zo'n wagen af en werd geplet onder de wielen![]()
Maar ook was vorige week een jonge jongen bij een verkeersongeluk om het leven gekomen, hij werd afgelopen zaterdag begraven.
Maar hij had ook gewild dat alles gewoon doorging, wordt dan gezegd
dagje plaswijck
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
In huis rommelen en vanmiddag naar de vk.
Zit nu in trein naar Zwolle en probeer een rf'sters van haar werk te houden
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond verjaardag van een (vrijgezelle) tante. Morgenochtend een biddagdienst, 's-middags vrij van de post, tegen die tijd ben ik hier wel weer even, maar eerst moet ik nog even voor m'n rug naar de fysiotherapie. Hij wilde dat ik over 2 weken terugkwam, dit was de enige mogelijkheid deze week dat ik en hij konden.
albion schreef:schuur/garage schoon.
Ik ben begonnen met de zolder en dacht kom laat ik eerst de boekenkast van 'Jan' maar eens schoonmaken. Voor een jongen die niet van lezen houdt heeft hij toch een aardige verzameling
van ca. 200 boeken (waarvan een kleine 30 pocketboekjes). Zo kwam ik een boekje tegen van J.J. Frinsel : Het mysterie van de gesmeerde scharnieren. Zou dat dezelfde zijn als degene die over dat Amsterdamse jongetje boeken schreef?
Verder kwam ik nog 10 kleine deeltjes tegen die van mij zijn. Geschreven door Johanna Spyri (Jozef de mandenmaker etc), maar die mocht ik nooit voorlezen voor hem want daar kon hij niet tegen. (waar is de tijd gebleven.....)
Ik ben er even mee gestopt. Er liggen nog wat boeken die ik nog ergens moet neerzetten, maar niet in zijn kast (want daar kan het niet bij. Ik wou nu maar eens gewoon 1 rij boeken per plank hebben, dat is wat overzichtelijker).
Nu moet ik ook aan mijn eigen boekenkast beginnen (die staat ook op zolder. Drie rijen dik en een heleboel dozen waarin boeken zitten die ik niet zo gauw weer zou lezen.).
Verder heb ik nog heel wat werk om schoon te maken. Het is nl. een woonzolder, waar ik was, droog en strijk, verder is er nog een kamer waar 'Jan' bivakeert (als hij thuis is) met de nodige kasten en bureaus. En dan nog maar niet te spreken over de ruimten achter de 'balken'. Ik kan vooruit. Ik wil wel graag nog deze week alles schoongemaakt hebben, maar er ligt ook nog schoolwerk (o.a. planning en nakijkwerk) te wachten.
albion schreef:albion schreef:schuur/garage schoon.
Ik ben begonnen met de zolder en dacht kom laat ik eerst de boekenkast van 'Jan' maar eens schoonmaken. Voor een jongen die niet van lezen houdt heeft hij toch een aardige verzameling
van ca. 200 boeken (waarvan een kleine 30 pocketboekjes). Zo kwam ik een boekje tegen van J.J. Frinsel : Het mysterie van de gesmeerde scharnieren. Zou dat dezelfde zijn als degene die over dat Amsterdamse jongetje boeken schreef?
Verder kwam ik nog 10 kleine deeltjes tegen die van mij zijn. Geschreven door Johanna Spyri (Jozef de mandenmaker etc), maar die mocht ik nooit voorlezen voor hem want daar kon hij niet tegen. (waar is de tijd gebleven.....)
Ik ben er even mee gestopt. Er liggen nog wat boeken die ik nog ergens moet neerzetten, maar niet in zijn kast (want daar kan het niet bij. Ik wou nu maar eens gewoon 1 rij boeken per plank hebben, dat is wat overzichtelijker).
Nu moet ik ook aan mijn eigen boekenkast beginnen (die staat ook op zolder. Drie rijen dik en een heleboel dozen waarin boeken zitten die ik niet zo gauw weer zou lezen.).
Verder heb ik nog heel wat werk om schoon te maken. Het is nl. een woonzolder, waar ik was, droog en strijk, verder is er nog een kamer waar 'Jan' bivakeert (als hij thuis is) met de nodige kasten en bureaus. En dan nog maar niet te spreken over de ruimten achter de 'balken'. Ik kan vooruit. Ik wil wel graag nog deze week alles schoongemaakt hebben, maar er ligt ook nog schoolwerk (o.a. planning en nakijkwerk) te wachten.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ja, anders heb ik het idee dat ik niet veel gedaan heb. Vuil is het niet, alleen wat 'rommelig' en heel veel papierwerkOrchidee schreef:albion schreef:albion schreef:schuur/garage schoon.
Verder heb ik nog heel wat werk om schoon te maken. Het is nl. een woonzolder, waar ik was, droog en strijk, verder is er nog een kamer waar 'Jan' bivakeert (als hij thuis is) met de nodige kasten en bureaus. En dan nog maar niet te spreken over de ruimten achter de 'balken'. Ik kan vooruit. Ik wil wel graag nog deze week alles schoongemaakt hebben, maar er ligt ook nog schoolwerk (o.a. planning en nakijkwerk) te wachten.Echte "voorjaarsschoonmaak" dus

- JolandaOudshoorn
Vanavond een vergadering voor de VBW. Helaas is manlief nu ook ziek dus was het vandaag extra buffelen. Maar mijn kamer is glad en klaar voor ontvangst
Vanmiddag kwam een vriendinnetje spelen, tussendoor moest ik voor overblijfmoeder spelen en verder vandaag nog even lekker in de tuin gewerkt en genoten van het heerlijke weer!

Vanmiddag kwam een vriendinnetje spelen, tussendoor moest ik voor overblijfmoeder spelen en verder vandaag nog even lekker in de tuin gewerkt en genoten van het heerlijke weer!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wat zijn veel zieken zeg en hier hebben er ook erg veel last van kriebelhoest, maar eh het weer gaat omslaan, misschien maar goed ook!JolandaOudshoorn schreef:Vanavond een vergadering voor de VBW. Helaas is manlief nu ook ziek dus was het vandaag extra buffelen. Maar mijn kamer is glad en klaar voor ontvangst![]()
Lourens schreef:Zit nu in trein naar Zwolle en probeer een rf'sters van haar werk te houden

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....