Vraag het even aan de buren. Belangstelling tonen....Gijs83 schreef:Net was hier tegenover een busje van de ambulance een een politie-auto. Heel veel kinderen en buren buiten, maar wat er aan de hand was???
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wapperende was, die binnen no time zo goed als droog is!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
het gaat nu heel snel idd! Mijn was is al zo goed als droog!henriët schreef:wapperende was, die binnen no time zo goed als droog is!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
een vriend die aan komt fietsen
De pruimenboom, met een rij coniferen eracter, nog een stukje balkon met geraniums, en het dak van m'n vaders schuur
It's nice to be important, but it's more important to be nice...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
mensen van een bronbemalingsbedrijf aan het werk bij een nog aan te leggen rotonde.
ik zie een konijntje door het struikgewas huppelen voor m'n raam
~~Soli Deo Gloria~~
Mist
Plaats: Postcode 1096.
Plaats: Postcode 1096.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
....geen zon 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Valt me toch een beetje tegen huisman dat je die niet ziet, want Die is er toch echt welhuisman schreef:....geen zon

volop zon 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Toen die er was zat ik in mijn bunker zonder ramenAuto schreef:Valt me toch een beetje tegen huisman dat je die niet ziet, want Die is er toch echt welhuisman schreef:....geen zon

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat het buiten donker is.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
t is nu al weg..
maar er lag een dood muisje ( 4cm) in de tuin..
maar er lag een dood muisje ( 4cm) in de tuin..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....