nou, dat wordt een mix van oranje en rose dusmonique schreef:ik opnieuw contact heb met een jongen
dit x een goeie ik ben helemaal verliefd haha
mn ouders vinden het goed en waarschijnlijk is hij bij mij op dertig april dus word gezellig

nou, dat wordt een mix van oranje en rose dusmonique schreef:ik opnieuw contact heb met een jongen
mn ouders vinden het goed en waarschijnlijk is hij bij mij op dertig april dus word gezellig
haha ja zeg dat wel heel erg roze en krijg rozen aaaah hij is zo romantisch hahaha let maar niet op mijHendrikus schreef:nou, dat wordt een mix van oranje en rose dusmonique schreef:ik opnieuw contact heb met een jongen
... het goed weer is voor hooikoortsIchtus schreef:... hooikoorts erg vermoeiend is
... ik er ook helemaal gek van wordt.Moni schreef:... het goed weer is voor hooikoortsIchtus schreef:... hooikoorts erg vermoeiend is
... ik daar alles van weet
...ik er gelukkig nog geen last van hem heb?!Luther schreef:... ik er ook helemaal gek van wordt.Moni schreef:... het goed weer is voor hooikoortsIchtus schreef:... hooikoorts erg vermoeiend is
... ik daar alles van weet
... je er blij om mag zijn dat je het maar zo kort hebt!Gijs83 schreef:...ik er gelukkig nog geen last van hem heb?!
...ik er van ongeveer half mei tot ongeveer half juli last van heb?
...met name gras(of gemaaid gras) dan slecht voor mij is?
...ik dan denk hoe halen boeren(of andere 'tuinierders') het in hun hoofd om gras te gaan maaien?!
Ik moest ook nog denken aan een posting waarin je verklaarde dat je het belachelijk vond om intreeprijzen te betalen. Dus vandaar dat ik maar niet naar 'Lassie' gezwaaid hebLassie schreef:...dat je dat heel goed heb
...ik dat zeker niet was
...ik lekker thuis op de bank zat (en bij m'n ouders)