maar 't zal wel niet veel goeds zijn... jvdg trekt zijn pet al over zijn ogen

Jo-Ann schreef:volgens mij worden al deze plaatjes door kliksafe geblokkeerd, :evil
maar 't zal wel niet veel goeds zijn... jvdg trekt zijn pet al over zijn ogen
zo, komt 'ie koffiedrinken, bij jullie?Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond doet Ds.B.J.van Boven(De Valk-Wekerom) bij ons voor deputaatschap evangelisatie.
hij "doet bij ons voor deputaatschap evangelisatie" zei Gijs toch?Hendrikus schreef:zo, komt 'ie koffiedrinken, bij jullie?Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond doet Ds.B.J.van Boven(De Valk-Wekerom) bij ons voor deputaatschap evangelisatie.
Ok, als ik 'm tegenkom zal ik zwaaienMarthaMartha schreef:hij "doet bij ons voor deputaatschap evangelisatie" zei Gijs toch?Hendrikus schreef:zo, komt 'ie koffiedrinken, bij jullie?Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond doet Ds.B.J.van Boven(De Valk-Wekerom) bij ons voor deputaatschap evangelisatie.
dus ik neem aan dat hij de straat op gaat met folders en bijbels.....
Wel met respect, he.Hendrikus schreef:Ok, als ik 'm tegenkom zal ik zwaaienMarthaMartha schreef:hij "doet bij ons voor deputaatschap evangelisatie" zei Gijs toch?
dus ik neem aan dat hij de straat op gaat met folders en bijbels.....
Tiberius schreef:Wel met respect, he.Hendrikus schreef:Ok, als ik 'm tegenkom zal ik zwaaienMarthaMartha schreef:hij "doet bij ons voor deputaatschap evangelisatie" zei Gijs toch?
dus ik neem aan dat hij de straat op gaat met folders en bijbels.....![]()
Zoals je hier geleerd hebt.
nog niks beter dat oor? wat ellendig!Lassie schreef:vanochtend gewerkt... maar je moet niet vragen hoe...heb het idee dat m'n oor 100000 keer zo groot is als normaal. Heb me net ziek gemeld voor morgen.