Wist je dat . . . [4]
......ieders biologische klok zich niets aantrekt van de wintertijd?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
jaja, je bedje is dan nog ze lekker warm he?? :mrgreen: :mrgreen:henriët schreef:ook al is dat zo Rens, een uurtje extra slaap is toch wel heerlijk, alleen het idee al....
Moderatorbericht:
Ichtus schreef:... de klok vannacht een uur terug gaat
... dat we dan een uurtje langer kunnen slapen!!
... ik dat heerlijk vind 8)
...wij daar nog een weekje op moeten wachten....

Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- Christiaan
Ben maar een eenvoudig geval. Misschien kunnen de knappe koppen er iets van zeggen.Ichtus schreef:... de klok vannacht een uur terug gaat
Is de zomertijd niet gewoon onzin?
Leveren we het gewonnen uur ook niet gewoon weer in?
Ik bedoel dat verliezen we toch ook weer ergens, of niet?
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Doel is o.a. energiebesparing.Christiaan schreef:Ben maar een eenvoudig geval. Misschien kunnen de knappe koppen er iets van zeggen.Ichtus schreef:... de klok vannacht een uur terug gaat
Niet te nuchterChristiaan schreef:Ben maar een eenvoudig geval. Misschien kunnen de knappe koppen er iets van zeggen.Ichtus schreef:... de klok vannacht een uur terug gaat
op dit moment is het gewoon heerlijk!
Waarom? Ik heb nog geen reden gehoord. Maar daarom zijn het hier ook Amerikanen...jvdg schreef:Waarom wijkt dat af van Europa?Margriet schreef:Ichtus schreef:... de klok vannacht een uur terug gaat
...wij daar nog een weekje op moeten wachten....
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Wij zondag gewoon een uur te vroeg wakker waren?
Mijn man alle klokken verzet had voor we naar bed gingen behalve zijn mobiel die hij als wekker gebruikt?
Ik had wel door dat hij een uur eerder uit bed stapte dan nodig, maar ik dacht dat hij naar beneden ging om nog wat te lezen/bidden.
maar toen hij de kinderen ging roepen riep ik: doe normaal, het is pas tien over half zeven!!
Ik dat uur toen ook maar nuttig gebruikt heb....
Mijn man alle klokken verzet had voor we naar bed gingen behalve zijn mobiel die hij als wekker gebruikt?
Ik had wel door dat hij een uur eerder uit bed stapte dan nodig, maar ik dacht dat hij naar beneden ging om nog wat te lezen/bidden.
maar toen hij de kinderen ging roepen riep ik: doe normaal, het is pas tien over half zeven!!
- JolandaOudshoorn
Haha, dit probleem had ik dus vanmorgen!!helma schreef:Wij zondag gewoon een uur te vroeg wakker waren?
Ik weet, mijn Verlosser leeft