Ik zit in de chat... kom je ook?
Het 2 maal gebruik van "dat" dient met een hoofdletter geschreven te woren. Het gebruik van het woord betekend in de eerste zin dien met een t aan het eind te worden geschreven.judith schreef:wat voor fouten?jvdg schreef:Het betekent ook dat je in dit stuk proza 3 fouten hebt gemaakt.monique schreef:dat betekend:ik vraag of iemand zin heeft om te komen chattenjvdg schreef: Wat betekent: iemand zin
dat betekent het
ingewikkeld zeg!jvdg schreef:Het 2 maal gebruik van "dat" dient met een hoofdletter geschreven te woren. Het gebruik van het woord betekend in de eerste zin dien met een t aan het eind te worden geschreven.judith schreef:wat voor fouten?jvdg schreef:Het betekent ook dat je in dit stuk proza 3 fouten hebt gemaakt.monique schreef: dat betekend:ik vraag of iemand zin heeft om te komen chatten
dat betekent het
Hebben jullie ook nog een ander onderwerp dan alleen maar taalgebruik??
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Eigenlijk niet, maar als je goed speurt via de zoek-functie kun je misschien nog wel 2 of 3 ander onderwerpen tegenkomen. :mrgreen:judith schreef:ingewikkeld zeg!jvdg schreef:Het 2 maal gebruik van "dat" dient met een hoofdletter geschreven te woren. Het gebruik van het woord betekend in de eerste zin dien met een t aan het eind te worden geschreven.judith schreef:wat voor fouten?jvdg schreef: Het betekent ook dat je in dit stuk proza 3 fouten hebt gemaakt.
O ja..... :roll:jvdg schreef:Eigenlijk niet, maar als je goed speurt via de zoek-functie kun je misschien nog wel 2 of 3 ander onderwerpen tegenkomen. :mrgreen:judith schreef:jvdg schreef:Het 2 maal gebruik van "dat" dient met een hoofdletter geschreven te woren. Het gebruik van het woord betekend in de eerste zin dien met een t aan het eind te worden geschreven.judith schreef: wat voor fouten?
ingewikkeld zeg!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- monique
moet dit nou mensenjudith schreef:O ja..... :roll:jvdg schreef:Eigenlijk niet, maar als je goed speurt via de zoek-functie kun je misschien nog wel 2 of 3 ander onderwerpen tegenkomen. :mrgreen:judith schreef:jvdg schreef: Het 2 maal gebruik van "dat" dient met een hoofdletter geschreven te woren. Het gebruik van het woord betekend in de eerste zin dien met een t aan het eind te worden geschreven.
ingewikkeld zeg!
- Wilma van den Berg
Wat mij betreft: laten we stoppen over het gebruik van de Nederlandse taal, over de correctheid e.d. Laten we een ieder in zijn waarde laten, respectvol met elkaar omgaan ... elkaar accepteren zoals we zijn!monique schreef:moet dit nou mensenjudith schreef:O ja..... :roll:jvdg schreef:Eigenlijk niet, maar als je goed speurt via de zoek-functie kun je misschien nog wel 2 of 3 ander onderwerpen tegenkomen. :mrgreen:judith schreef:
ingewikkeld zeg!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Natuurlijk moeten we niet gaan muggenziften op elkaars taalfouten. De een is nu eenmaal beter in taal dan de ander. Wel kun je zoveel mogelijk je best doen, lijkt mij.
Je dient als forummer de beleefdheid te hebben om zo goed mogelijk te proberen jezelf te verwoorden. Het komt slordig en ongeïnteresseerd over als mensen zich uitsluitend bedienen van sms-taal en niet de moeite nemen om hoofdletters, komma's en punten te gebruiken. Een gebrek aan wellevendheid ten opzichte van de lezers!
Dus in die zin zou ik iedereen - ook de tieners onder ons - willen oproepen om zoveel mogelijk correct en verzorgd taalgebruik te hanteren op dit forum. Op slordigheid en onverschilligheid zit niemand te wachten.
Je dient als forummer de beleefdheid te hebben om zo goed mogelijk te proberen jezelf te verwoorden. Het komt slordig en ongeïnteresseerd over als mensen zich uitsluitend bedienen van sms-taal en niet de moeite nemen om hoofdletters, komma's en punten te gebruiken. Een gebrek aan wellevendheid ten opzichte van de lezers!
Dus in die zin zou ik iedereen - ook de tieners onder ons - willen oproepen om zoveel mogelijk correct en verzorgd taalgebruik te hanteren op dit forum. Op slordigheid en onverschilligheid zit niemand te wachten.