BBQ for 2

nicname

Bericht door nicname »

Gezellig hoor Jelle!!! 'k Denk dat wij maar zonder kids komen. Voor mezelf wel lekker rustig ;) En voor de OSWers ook.....:P
Kippenfarm?? Tja, Jelle je bent OPA toch?????
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door Rens
Gaan we dan ook zaklopen, sjoelen, of koekhappen, of ezeltje prik???????

:,:,:,:,
Dan wordt het spekhappen, doe je lekker lang over! (áls er spek bij het vlees zit natuurlijk):,:,:,
Maninne... je brengt me op een idee.... :eur:u :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Dit is tot vandaag de laatste stand: onder voorbehoud is voor enkelen nier meer nodig, zij komen gewoon.

Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke
Takkie
Kridje
Tukkertje
Visje
Lebaoth (o.v.b.)

[Aangepast op 24/8/04 door Jelle]

[Aangepast op 24/8/04 door Jelle]
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

onder voorbehoud mag bij mij ook weg.
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door kridje
onder voorbehoud mag bij mij ook weg.
:uheel goed kridje, ik kom jou wel halen want ik ga niet in dat rode brik van jou zitten,mzzl
Lecram

Bericht door Lecram »

Dit wordt de succesvolste OSW meeting aller tijden!!! 30, ja d-e-r-t-i-g deelnemers tel ik alrede!!

Goed voor een gouden plak!!!
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Admin
bijna Lecram

vorig jaar tijdens de bowling waren er ruim 40 mensen ???

Dus voor diegene die dit record willen breken op naar Gouda !!!!

Dat noem ik nog es een olympische gedachten :D :u:u:u:u:u:u:u:du
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Inmiddels zijn de stratenmakers hard bezig om het terras weer opnieuw te bestraten. Dus dat komt prima voor elkaar.

Vanmiddag krijg ik twee partytenten die achter neer gezet worden, zodat we bij enige regenval toch de bbq brandend kunnen houden en we zelf ook niet in de regen behoeven te staan.

Meer kunnen we niet doen, en als iedereen zich een beetje inschikt moet dat toch allemaal kunnen in deze niet al te grote tuin. Maar er gaan veel makke schapen in een hok.

Morgen nog even de nodige klapstoelen halen dan moet het toch weer helemaal voor elkaar zijn.
jacob

Bericht door jacob »

vanaf hoe laat worden we verwacht?
Jelle

Bericht door Jelle »

Half zeven, zeven uur, maar eerder mag ook.
maar sommigen komen van ver en kunnen niet zo heel vroeg zijn.
Jelle

Bericht door Jelle »

Hier op dit moment de zon heerlijk schijnt en wij buiten koffie kunnen drinken.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Inmiddels zijn de stratenmakers hard bezig om het terras weer opnieuw te bestraten. Dus dat komt prima voor elkaar.

Vanmiddag krijg ik twee partytenten die achter neer gezet worden, zodat we bij enige regenval toch de bbq brandend kunnen houden en we zelf ook niet in de regen behoeven te staan.

Meer kunnen we niet doen, en als iedereen zich een beetje inschikt moet dat toch allemaal kunnen in deze niet al te grote tuin. Maar er gaan veel makke schapen in een hok.

Morgen nog even de nodige klapstoelen halen dan moet het toch weer helemaal voor elkaar zijn.
Mijn BBQ is van roestvaststaal dus regen maakt niet uit. Nu alleen nog regenvaste houtskool en HET FEEST KAN BEGINNEN.

Het is juist leuk als er minder zitplaatsen dan mensen zijn. Dan moeten we af en toe eens rondlopen, zodat bijvoorbeeld Pim niet de hele tijd bij Nicname blijft hangen enz. enz.

Ziets heet geloof ik diner Ambiance.
refo

Bericht door refo »

Dus als je persé wilt kunnen zitten moet je je melkkrukje meenemen?
Plaats reactie