Tholen heeft onlangs nog maar beroepen. Overigens denk ik dat in Tholen en Middelburg Zuid best wel een deel van de gemeenteleden de genoemde zou willen beroepen. Alleen hebben ze niet de meerderheid.crossmountain schreef:Verzucht @Jantje dit nu ook van de beroepbaarstelling van Ds. IJsselstein? Er zijn nogal wat (middel)grote gemeenten vacant: Genemuiden, Scherpenzeel, Middelburg Zuid, Waardenburg, Terwolde de Vecht, Tholen.Jantje schreef in juni 2020 m.b.t. kandidaatstelling P.C. Vlot:
Inderdaad. Gezien de beroepen die wel/niet op de kandidaat worden uitgebracht, tekent zich precies af waar ik al bang voor was. Het is toch onvoorstelbaar, als er gebeden wordt om mannen die het Evangelie van vrije genade in de gemeenten mogen verkondigen en bepaalde smaldelen gaan er weer gewoon aan voorbij. Ik begrijp dat echt niet. En dat zal ik nooit begrijpen ook.
Beroepingswerk discussie [5]
Re: Beroepingswerk discussie [5]
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Ik word wel wat moe van je repeterende frustratiesignaal omtrent jullie voormalige consulent en zijn daden in jouw gemeente.DDD schreef:Waarom méér aandacht? Enige nuchterheid kan geen kwaad. Ik vind het kwalijker als mensen proberen gemeenten daarin bij te sturen, leidende tot het ruineren van buurgemeenten. Het middel is erger dan de kwaal.
Ik meen zelfs te kunnen opmaken dat die voormalige consulent en jij karakteroligisch wel enige overeenstemming hebben, ondanks jullie separate ligging.
-
- Verbannen
Ad Anker schreef:Ik word wel wat moe van je repeterende frustratiesignaal omtrent jullie voormalige consulent en zijn daden in jouw gemeente.DDD schreef:Waarom méér aandacht? Enige nuchterheid kan geen kwaad. Ik vind het kwalijker als mensen proberen gemeenten daarin bij te sturen, leidende tot het ruineren van buurgemeenten. Het middel is erger dan de kwaal.
Ik meen zelfs te kunnen opmaken dat die voormalige consulent en jij karakteroligisch wel enige overeenstemming hebben, ondanks jullie separate ligging.

Overigens: de betreffende predikant bad zondagavond heel hartelijk voor ds. IJsselstein. En in de gemeente waar hij voorging was hij gewoon in beeld te zien. Dit even als terechtwijzing aan bepaalde broeders hier op het forum.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Op één van de laatste bladzijden van het RD-magazine staat een cryptogram. Dit even voor de liefhebbers van dit genre puzzels die ik hier ontwaar.
Ik ben daar geen liefhebber van, ik houd meer van doorlopers.
Ik ben gek op crypto'seilander schreef:Op één van de laatste bladzijden van het RD-magazine staat een cryptogram. Dit even voor de liefhebbers van dit genre puzzels die ik hier ontwaar.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- Dodo
Niet die waar Eilander op doelt.samanthi schreef:Ik ben gek op crypto'seilander schreef:Op één van de laatste bladzijden van het RD-magazine staat een cryptogram. Dit even voor de liefhebbers van dit genre puzzels die ik hier ontwaar.
Dodo schreef:Niet die waar Eilander op doelt.samanthi schreef:Ik ben gek op crypto'seilander schreef:Op één van de laatste bladzijden van het RD-magazine staat een cryptogram. Dit even voor de liefhebbers van dit genre puzzels die ik hier ontwaar.

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Daar heb je volkomen gelijk in. Ik zal er wat meer op letten. Al heb ik het idee dat jij het wel wat sterker aanzet dan ik het formuleer. Maar ik ben wel benieuwd hoe Jantje die aandacht dan op een andere manier zou zien.Ad Anker schreef:Ik word wel wat moe van je repeterende frustratiesignaal omtrent jullie voormalige consulent en zijn daden in jouw gemeente.DDD schreef:Waarom méér aandacht? Enige nuchterheid kan geen kwaad. Ik vind het kwalijker als mensen proberen gemeenten daarin bij te sturen, leidende tot het ruineren van buurgemeenten. Het middel is erger dan de kwaal.
Horizontaal nummer 10, verticaal nummer 4.eilander schreef:Op één van de laatste bladzijden van het RD-magazine staat een cryptogram. Dit even voor de liefhebbers van dit genre puzzels die ik hier ontwaar.
Re: RE: Re: Beroepingswerk discussie [5]
Whahaha.Ad Anker schreef:Horizontaal nummer 10, verticaal nummer 4.eilander schreef:Op één van de laatste bladzijden van het RD-magazine staat een cryptogram. Dit even voor de liefhebbers van dit genre puzzels die ik hier ontwaar.
-
- Verbannen
Ik begrijp je laatste zin niet helemaal. Kun je dat uitleggen?DDD schreef:Daar heb je volkomen gelijk in. Ik zal er wat meer op letten. Al heb ik het idee dat jij het wel wat sterker aanzet dan ik het formuleer. Maar ik ben wel benieuwd hoe Jantje die aandacht dan op een andere manier zou zien.Ad Anker schreef:Ik word wel wat moe van je repeterende frustratiesignaal omtrent jullie voormalige consulent en zijn daden in jouw gemeente.DDD schreef:Waarom méér aandacht? Enige nuchterheid kan geen kwaad. Ik vind het kwalijker als mensen proberen gemeenten daarin bij te sturen, leidende tot het ruineren van buurgemeenten. Het middel is erger dan de kwaal.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Dat begrijp ik. Crypto's zijn voor jou een eitje.Tiberius schreef:Ik ben daar geen liefhebber van, ik houd meer van doorlopers.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Jantje schreef:Ad Anker schreef:(..)DDD schreef: (..).
]Meesterlijk.
Dit even als terechtwijzing aan bepaalde broeders hier op het forum.
Ik kan DDD wel begrijpen.
Maar dit zijn gevolgen van een bijna dictatoriale macht. Mensen raken gefrustreerd omdat er niets tegen te doen valt en je alleen maar wordt geacht te zwijgen en ja te knikken.
@Jantje, strategen met een bepaald doel voor ogen doen wel eens iets wat je niet verwacht.
-
- Verbannen
Hier begrijp ik niets van. Kun je dat nader uitleggen?Bezorgd schreef:@Jantje, strategen met een bepaald doel voor ogen doen wel eens iets wat je niet verwacht.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje