Nu beter, Afgewezen?Afgewezen schreef:Overigens is het waar wat huisman elders zegt, tamme boel op het forum.
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
Haha, ik ben morgen weer aan het werk.Tiberius schreef:Nu beter, Afgewezen?Afgewezen schreef:Overigens is het waar wat huisman elders zegt, tamme boel op het forum.
Tussen de strijk, het ramen zemen, de was opvouwen en de kinders temmen was het wel een welkome afwisseling zo, vandaag.
Ja, ik weet niet wat me overkomt.Tiberius schreef:Nu beter, Afgewezen?Afgewezen schreef:Overigens is het waar wat huisman elders zegt, tamme boel op het forum.

Afgewezen schreef:Ja, ik weet niet wat me overkomt.Tiberius schreef:Nu beter, Afgewezen?Afgewezen schreef:Overigens is het waar wat huisman elders zegt, tamme boel op het forum.
huisman had een vrije dag ...en ik lees Anker ook...ja,dan wordt het vuurwerk

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Tjonge; dan plan ik eens om een vrije middag aan wat achterstallige documentatie te besteden, hebben Huisman en Anker ook vrij....huisman schreef:Afgewezen schreef:Ja, ik weet niet wat me overkomt.Tiberius schreef:Nu beter, Afgewezen?Afgewezen schreef:Overigens is het waar wat huisman elders zegt, tamme boel op het forum.
huisman schreef:Afgewezen schreef:Ja, ik weet niet wat me overkomt.Tiberius schreef:Nu beter, Afgewezen?Afgewezen schreef:Overigens is het waar wat huisman elders zegt, tamme boel op het forum.
maar goed dat je niet bent wezen brunchen

Tiberius schreef: Tjonge; dan plan ik eens om een vrije middag aan wat achterstallige documentatie te besteden, hebben Huisman en Anker ook vrij....

En dan ook nog een zeurende forummer op je nek, die de hoofdletters graag aangebracht zietTiberius schreef:huisman schreef:Tjonge; dan plan ik eens om een vrije middag aan wat achterstallige documentatie te besteden, hebben Huisman en Anker ook vrij....Afgewezen schreef:

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het forum haalt vandaag zelfs het commentaar in het RD 

Sluikreclame.helma schreef:Het forum haalt vandaag zelfs het commentaar in het RD

Krijg je het straks nog druk met de hoofdlettersTiberius schreef:Sluikreclame.helma schreef:Het forum haalt vandaag zelfs het commentaar in het RD

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja, en iedereen heeft gelijk en ongelijk. Ben je snel klaar.helma schreef:Het forum haalt vandaag zelfs het commentaar in het RD

Ik verwacht niet dat het RD dit probleem zal kunnen oplossen.helma schreef:Het forum haalt vandaag zelfs het commentaar in het RD
Daarvoor is de krant tegenwoordig te breed, en moet zowel links als rechts te vriend houden.
Dat dat bij het RD niet anders kan besef ik ook wel Terdege, en dan ben ik nog erg blij dat we
deze krant nog hebben.
Maar het is wel te hopen dat zowel 'links' als 'rechts' eerlijk aan het woord komen.
Daarbij staat 'rechts' in een minderheidspositie. Dus ja, dan is het te verwachten dat
er in de krant enkele nu 'populaire' predikanten aan het woord komen.
Natuurlijk zal er een vertegenwoordiger van 'rechts' aan het woord komen, maar
die zal ook niet in de krant een duidelijk standpunt kunnen weergeven, want
dan zou je haast niet anders kunnen verwachten als een nog grotere chaos in de kerk.
Want als 'rechts' en 'links' in het openbaar duidelijk kleur bekennen ligt de kerk aan
duizend stukken uit elkaar. Dan ligt daar echt 'Sions gruis' om het eens zo te zeggen,
en dat is echt geen gezelschapstaal.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Afgewezen schreef:Ja, en iedereen heeft gelijk en ongelijk. Ben je snel klaar.helma schreef:Het forum haalt vandaag zelfs het commentaar in het RD
Dat is niet echt mijn mening...ik vond dat ik gelijker had dan iedereen

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Staat niet online zeker?helma schreef:Het forum haalt vandaag zelfs het commentaar in het RD
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.