nee, ik werk niet iedere dag (heb soms ook gewoon m'n rustdagje).Orchidee schreef:Dat doe ik iedere dagLassie schreef:Werken, jij toch ook zeker
![]()

nee, ik werk niet iedere dag (heb soms ook gewoon m'n rustdagje).Orchidee schreef:Dat doe ik iedere dagLassie schreef:Werken, jij toch ook zeker
![]()
Het concert was erg mooi! echt genieten!helma schreef:Ben je op dat concert komen de grootste raddraaiers van het forum binnenhelma schreef: vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert
"Capella Neerlandica" olv Harm Jansen
Der Schwanengesang van Heinrich Schütz![]()
gaan ze ook nog voor je zitten![]()
en gelijk ontdekt dat je dus zó verslaafd kunt zijn aan Reforum dat je zelf onder een concert nog behoefte hebt om even te kijken wat er op het forum gebeurt
en de andere raddraaier presteert het nb om halverwege te vragen of ze ook suikerspinnen hebben
hoho; daar ben ik niet mee begonnenKatharina van Bora schreef:Het concert was erg mooi! echt genieten!helma schreef:Ben je op dat concert komen de grootste raddraaiers van het forum binnenhelma schreef: vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert
en gelijk ontdekt dat je dus zó verslaafd kunt zijn aan Reforum dat je zelf onder een concert nog behoefte hebt om even te kijken wat er op het forum gebeurt
en de andere raddraaier presteert het nb om halverwege te vragen of ze ook suikerspinnen hebben
Wist je dat ik nu pas weet waarom jij je man kasteelheer noemt?
Maar je hebt die naam er wel in gehouden!helma schreef:hoho; daar ben ik niet mee begonnenKatharina van Bora schreef:Het concert was erg mooi! echt genieten!helma schreef:Ben je op dat concert komen de grootste raddraaiers van het forum binnenhelma schreef: vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert
Rens heeft het ooit nog gelanceerd en dat werd vervolgens door anderen overgenomen
maar ik vond het concert ook erg mooi; echt een concert met meerwaarde
Heinrich Schutz.... dat is ook prachtige muziek!!!Katharina van Bora schreef:Het concert was erg mooi! echt genieten!helma schreef:Ben je op dat concert komen de grootste raddraaiers van het forum binnenhelma schreef: vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert
Wij volgende week. HEERLIJK!!! heb er nu al zin in. Donderdag nog 1 dagje werken.henriët schreef:VAKANTIE!!!!!!!!
En het is zulk heeerlijk weer!!!
Riessens carnavalHendrikus schreef:zag een carnavalsoptocht door Gijs z'n postwijk trekken...
Nou, als het op carnaval vieren aankomt is vooral Oldenzaal bekend als een plek waar men van wanten weet.Orchidee schreef:Riessens carnavalHendrikus schreef:zag een carnavalsoptocht door Gijs z'n postwijk trekken...![]()
Nooit geweten dat het ook het oosten des lands in den greep heeft![]()
Bij mijn man is 3/4 niet aanwezig op het werk...carnaval vieren![]()
Nu moet hij vandaag overwerken
dat laatste kan soms een verademing zijnrefo schreef:Gistermiddag daverden er een paar van die wagens voorbij tijdens de kerkdienst.
Het orgel viel er van stil.
Op dat moment was het meer zweten.Hendrikus schreef:dat laatste kan soms een verademing zijnrefo schreef:Gistermiddag daverden er een paar van die wagens voorbij tijdens de kerkdienst.
Het orgel viel er van stil.