O, dus het is niet het Rijssens Mannenkoortukkertje schreef:Hendrikus schreef:Zou Gijs het niet zelf zijn? Het is tenslotte wel opmerkelijk: Gijs is terug en meteen zitten we hier in de herrieBonny schreef:Tsjonge, een heel mysterie.
Het gebonk om Rijssen
Wie zoekt het even uit? Gijs, je hebt al 200 km in de benen. Pak je fiets even en kijk wat er aan de hand is, wil je?
Wat een lawaai. Dnek je een lekker rustig avondje in je veranda. Beenhammetje op het vuur.![]()
Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
~~Soli Deo Gloria~~
Nee, dat was vorige week. Stond de wind vanuit Vriezenveen. Maar goed, dat is nog om aan te horen.

Nou, als we dit te danken hebben aan de middenstand, mag van mij de stekker uit de Habi.tukkertje schreef:Nee, dat was vorige week. Stond de wind vanuit Vriezenveen. Maar goed, dat is nog om aan te horen.
Twee weken geleden werd er ook al een concert in de Schildkerk verknald doordat er vóór de kerk een salsaband stond te spelen, compleet met buikdanseressen. Horen verging je, en over zien zullen we het maar niet hebben....
~~Soli Deo Gloria~~
Jij was toch een groot liefhebber van deze "voetbalpotjes"?tukkertje schreef:Hendrikus schreef:Zou Gijs het niet zelf zijn? Het is tenslotte wel opmerkelijk: Gijs is terug en meteen zitten we hier in de herrieBonny schreef:Tsjonge, een heel mysterie.
Het gebonk om Rijssen
Wie zoekt het even uit? Gijs, je hebt al 200 km in de benen. Pak je fiets even en kijk wat er aan de hand is, wil je?
Wat een lawaai. Dnek je een lekker rustig avondje in je veranda. Beenhammetje op het vuur.![]()
Dan moet je de gevolgen daarvan ook maar dragen en vooral niet klagen.
Beste meneer van de Gjvdg schreef:Jij was toch een groot liefhebber van deze "voetbalpotjes"?tukkertje schreef:Hendrikus schreef:Zou Gijs het niet zelf zijn? Het is tenslotte wel opmerkelijk: Gijs is terug en meteen zitten we hier in de herrieBonny schreef:Tsjonge, een heel mysterie.
Het gebonk om Rijssen
Je weet niet eens waar je het over hebt. Klets aub niet uit je nek. Dit heeft niets met voetbal te maken.
Van het feit dat Nederland door is naar de volgende ronde.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wie is er door? Waar gaat dit over.  

Jij was toch een groot liefhebber van deze "voetbalpotjes"?tukkertje schreef: Wat een lawaai. Dnek je een lekker rustig avondje in je veranda. Beenhammetje op het vuur.![]()
Dan moet je de gevolgen daarvan ook maar dragen en vooral niet klagen.[/quote]
Beste meneer van de G
Je weet niet eens waar je het over hebt. Klets aub niet uit je nek. Dit heeft niets met voetbal te maken.[/quote]
Vreemde reactie aangezien de vigerende herrie wel een gevolg is van de "gekte".
Ik denk dat je gelijk hebt. Onze middenstand heeft iemand ingehuurd om "leuke dingen" te organiseren. Twee weken geleden hebben we daarvan een voorbeeld meegemaakt dat aantoonde dat meneer in kwestie absoluut niet snapt waar hij mee bezig is. Vanavond genieten we van voorbeeld 2tukkertje schreef:Je weet niet eens waar je het over hebt. Klets aub niet uit je nek. Dit heeft niets met voetbal te maken.
~~Soli Deo Gloria~~
Een stukje leer met lucht erin, waar een stel oranje dwazen achteraan hollen.tukkertje schreef:Wie is er door? Waar gaat dit over.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Beste meneer van de Gjvdg schreef:Jij was toch een groot liefhebber van deze "voetbalpotjes"?tukkertje schreef: Wat een lawaai. Dnek je een lekker rustig avondje in je veranda. Beenhammetje op het vuur.![]()
Je weet niet eens waar je het over hebt. Klets aub niet uit je nek. Dit heeft niets met voetbal te maken.[/quote]
Vreemde reactie aangezien de vigerende herrie wel een gevolg is van de "gekte".[/quote]
Die herrie is geen gevolg van het heidense gebeuren in Afrika vandaag.
Tukkertje, als je alleen maar hier aanwezig bent om te provoceren, zie ik maar twee mogelijkheden.
Of we negeren je volkomen, of de mods roepen je tot de orde.
Ik prefereer beide mogelijkheden.

Hear, hear.jvdg schreef:Tukkertje, als je alleen maar hier aanwezig bent om te provoceren, zie ik maar twee mogelijkheden.
jvdg schreef:Tukkertje, als je alleen maar hier aanwezig bent om te provoceren, zie ik maar twee mogelijkheden.
Hoezo, ik zeg dat die muziek hier in Rijssen niets met de voetbal heeft uit te staan. Doe nu niet alsof dat wel zo is.
Van harte mee eens!jvdg schreef:Tukkertje, als je alleen maar hier aanwezig bent om te provoceren, zie ik maar twee mogelijkheden.