zoiets van ipv zwart nu een paars pak ofzo;)Gian schreef:refo schreef:Boekje met bevestiging en intrede van ds CG Vreugdenhil.
Plus afscheid op zendingsdag en te Zoetermeer.
Incluis kleurenfoto's
tja weer s wat anders dan zwart wit

zoiets van ipv zwart nu een paars pak ofzo;)Gian schreef:refo schreef:Boekje met bevestiging en intrede van ds CG Vreugdenhil.
Plus afscheid op zendingsdag en te Zoetermeer.
Incluis kleurenfoto's
kun je me de ins en outs doorgeven via pb Lassie???Lassie schreef:een kruidcake net gebakken in de magnetron. Hmmm het ruikt lekker in huis.
Rens schreef:kun je me de ins en outs doorgeven via pb Lassie???Lassie schreef:een kruidcake net gebakken in de magnetron. Hmmm het ruikt lekker in huis.
welk bakblik heb je gebruikt? glas, steen of plastic?Lassie schreef:Rens schreef:kun je me de ins en outs doorgeven via pb Lassie???Lassie schreef:een kruidcake net gebakken in de magnetron. Hmmm het ruikt lekker in huis.
ja hoor.
En het is op water basis (en een heel klein beetje boter om je bakblik mee in te vetten).
jaJohann Gottfried Walther schreef:Een bakblik, is toch van blik? Of ben ik nou zo eenvoudig?
kan tegenwoordig ook van kunststof zijn.........JolandaOudshoorn schreef:jaJohann Gottfried Walther schreef:Een bakblik, is toch van blik? Of ben ik nou zo eenvoudig?