Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
Jazeker, maar Sliedrecht schijnt alfabetisch-lexicografisch gerangschikt te zijn.henriët schreef:heb je wel betaald voor je lidmaatschap?????jvdg schreef:Weer geen Kampioen
oh, en daar bedoel je mee....jvdg schreef:Jazeker, maar Sliedrecht schijnt alfabetisch-lexicografisch gerangschikt te zijn.henriët schreef:heb je wel betaald voor je lidmaatschap?????jvdg schreef:Weer geen Kampioen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
heb je wel betaald voor je lidmaatschap?????[/quote]jvdg schreef:Weer geen Kampioen
Jazeker, maar Sliedrecht schijnt alfabetisch-lexicografisch gerangschikt te zijn.[/quote]
oh, en daar bedoel je mee....[/quote]
S(liedrecht) zit bijna aan het einde van het alfabet.
vandaag bij ons bezorgd:
-Saambinder
-Daniel
-HAH: Seats & Sofas
-Saambinder
-Daniel
-HAH: Seats & Sofas
- MarthaMartha
de wat? hoe?jvdg schreef:Jazeker, maar Sliedrecht schijnt alfabetisch-lexicografisch gerangschikt te zijn.henriët schreef:heb je wel betaald voor je lidmaatschap?????jvdg schreef:Weer geen Kampioen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MM had je beter op school moeten opletten.
S
sa
sb
sc
sd
enz. (wat in de volksmond gewoon alfabetisch is. Alleen alfabetisch hoeft alles alleen met s te beginnen en maakt de letter erna niet uit...
Hier het kerkblad van HHK en een aantal verjaardagskaarten voor mij

S
sa
sb
sc
sd
enz. (wat in de volksmond gewoon alfabetisch is. Alleen alfabetisch hoeft alles alleen met s te beginnen en maakt de letter erna niet uit...
Hier het kerkblad van HHK en een aantal verjaardagskaarten voor mij

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
jvdg schreef:
Jazeker, maar Sliedrecht schijnt alfabetisch-lexicografisch gerangschikt te zijn.
alfabetisch-lexicografischMarthaMartha schreef:
de wat? hoe?
Een lijst opgesteld in volgorde van het alfabet. Niet alleen de eerste letter staat op alfabet maar ook de tweede, derde enz. staan op alfabet.
twee brieven voor m'n vriend (belasting en loonstrookje)
voor mij was er: opendoors, m'n rooster van volgende week, foldertje van een vakantiepark.
voor mij was er: opendoors, m'n rooster van volgende week, foldertje van een vakantiepark.
- Wilma van den Berg
Vandaag een keer niets. Ook weleens lekker (rustig)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
oa de saambinder, dws, maar ik miste bwp en de wekker????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je bent nog wel breed georienteerd zeg! Of is je man dat?henriët schreef:oa de saambinder, dws, maar ik miste bwp en de wekker????
- MarthaMartha
jvdg schreef:jvdg schreef:
Jazeker, maar Sliedrecht schijnt alfabetisch-lexicografisch gerangschikt te zijn.alfabetisch-lexicografischMarthaMartha schreef:
de wat? hoe?
Een lijst opgesteld in volgorde van het alfabet. Niet alleen de eerste letter staat op alfabet maar ook de tweede, derde enz. staan op alfabet.
ohw............... duidelijk!Vlinder schreef:MM had je beter op school moeten opletten.
S
sa
sb
sc
sd
inderdaad, gewoon alfabetisch.... (dan snap ik het ook

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-saambinder
-daniel
-brief van open doors
-daniel
-brief van open doors
the only thing is following that Light
de waterrekening voor 2 maanden......................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60