Toch blijf ik dit lastig vinden.Luther schreef: Inderdaad en die wordt bij ons op school ook gebruikt!
De acteur die je avatar siert en Luther speelt in deze film pleegt in verschillende andere films overspel met andere vrouwen.
Toch blijf ik dit lastig vinden.Luther schreef: Inderdaad en die wordt bij ons op school ook gebruikt!
Oeps, dat wist ik niet.Jongere schreef:Toch blijf ik dit lastig vinden.Luther schreef: Inderdaad en die wordt bij ons op school ook gebruikt!
De acteur die je avatar siert en Luther speelt in deze film pleegt in verschillende andere films overspel met andere vrouwen.
Jammer, ik vond de vorige mooier, echter en aansprekender.Luther schreef:Oeps, dat wist ik niet.Jongere schreef:Toch blijf ik dit lastig vinden.Luther schreef: Inderdaad en die wordt bij ons op school ook gebruikt!
Andere avator.
Komt ie
Welke, want ik heb er 10...jvdg schreef:Jammer, ik vond de vorige mooier, echter en aansprekender.Luther schreef:Oeps, dat wist ik niet.Jongere schreef:Toch blijf ik dit lastig vinden.Luther schreef: Inderdaad en die wordt bij ons op school ook gebruikt!
Andere avator.
Komt ie
Keer terug mijn zoon naar uw eertijds!
gaat het volgens mij om het naspelen van zonden wat bezwaarlijk is. Een ander bezwaar is volgens de schrijver dat er een valse voorstelling van zaken wordt weergegeven. Er wordt een situatie nagespeeld, en dat zou weer in tegenspraak zijn met het negende gebod: Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.Bert Mulder schreef:http://www.prca.org/pamphlets/pamphlet_19.html
Bonny schreef: Als je dit - even heel extreem - doortrekt, zou je ook geen verhalen mogen vertellen of boeken mogen lezen, want hier wordt ook een voorstelling verteld, die niet echt gebeurt is.
Ja, en in diezelfde sfeer wijst men dan ook andere vormen van kunst af, wanneer die niet gelinkt is aan de Bijbel. Muziek? Zonde van je tijd. Mag alleen als er een psalmmelodie klinkt. Maar als die aanwezig is, maakt het blijkbaar niks meer uit welke hoempapa er doorheen wordt gespeeld.albion schreef:Vandaar denk ik, dat boeken (romans, sprookjes, etc) ook door een bepaalde groep niet wordt toegejuichd.Bonny schreef: Als je dit - even heel extreem - doortrekt, zou je ook geen verhalen mogen vertellen of boeken mogen lezen, want hier wordt ook een voorstelling verteld, die niet echt gebeurt is.
Wat wel gelezen mocht worden zijn de levensverhalen van Luther, Zwingli, Calvijn, de martelaren en verder boeken die leerzaam zijn voor het heil van je ziel.
De rest is verspilling van je tijd en je kostelijke ziel.
Hendrikus schreef:Welnee, Mercedessencaprice schreef:DVD's?
Hendrikus schreef:Welnee, Mercedessencaprice schreef:DVD's?