Afscheid en intrede

claus

Re: Afscheid en intrede

Bericht door claus »

Is er al bekend wanneer ds. G. M. de Leeuw afscheid hoopt te nemen van Opheusden? En...wanneer hij intrede zal doen D. V. in Grand Rapids?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

claus schreef:Is er al bekend wanneer ds. G. M. de Leeuw afscheid hoopt te nemen van Opheusden? En...wanneer hij intrede zal doen D. V. in Grand Rapids?
Voor zover mij bekend kon het nog wel een poosje duren, wan ds. had wel de papieren voor reizen in en naar de USA maar nog geen vergunning om daar woonachtig te zijn. Dit is alweer een poosje gelden, dat ik dit hoorde, het kan dus intussen wat in een versnelling zijn geraakt.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Reiziger

Bericht door Reiziger »

Door wie wordt ds. Hofman bevestigd in Kalamazoo?
speurder

Bericht door speurder »

Forummer schreef:Door wie wordt ds. Hofman bevestigd in Kalamazoo?
Ds. A.Th. Vergunst.
speurder

Bericht door speurder »

Protestantse Kerk in Nederland

Op zondag 26 juni 2016 heeft ds. C.N. van Dis afscheid genomen van Schalkwijk en ’t Goy (herv.). Aanstaande zondag, 3 juli 2016, neemt hij afscheid van de hervormde gemeente ’t Waal en Honswijk (herv.).
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

Afgelopen zondag(3-7) nam Ds. G. Lugthart afscheid van Herv. Gouderak. Na de vakantie op dv. Zondag 21 Augustus zal hij worden bevestigd en doet hij intrede in Herv. Katwijk aan Zee (wijk Maranatha, vac. Foppen)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

Ds. L.W. den Boer neemt aankomende zondag dv 10 juli om 14.30 afscheid van Herv. Werkendam Hij vertrekt naar Sliedrecht(wijk 3, vac. Klaassen)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
beroepingswerkhhk

Bericht door beroepingswerkhhk »

Oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland

Bevestiging en intrede te Rouveen van kand. H.H. Romkes te Urk tot lerend ouderling vindt 13 augustus 2016 plaats.
beroepingswerkhhk

Bericht door beroepingswerkhhk »

Gereformeerde Gemeenten

Bevestiging en intrede van kand. M.H. Schot te Hendrik Ido Ambacht vinden plaats op woensdag 7 september. Bevestiging door ds. G.J. van Aalst.
freek

Bericht door freek »

beroepingswerkhhk schreef:Oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland

Bevestiging en intrede te Rouveen van kand. H.H. Romkes te Urk tot lerend ouderling vindt 13 augustus 2016 plaats.
Midden in de vakantieperiode?
HHKtE

Bericht door HHKtE »

freek schreef:
beroepingswerkhhk schreef:Oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland

Midden in de vakantieperiode?
Daar doen ze bij de Oud Gereformeerden nog niet aan...
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Natuurlijk niet
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
windorgel

Bericht door windorgel »

Procentueel gezien is het aantal vakantiegangers in de meeste van deze gemeenten een stuk lager kan ik uit eigen ervaring zeggen.
Daarnaast toch erg handig voor de gezinnen met kinderen die nu beide diensten kunnen bijwonen. In een schoolweek is dat lastiger ivm bedtijd voor de kleineren etc.
Bruna

Bericht door Bruna »

Waaruit blijkt dat het aantal vakanties in deze formatie minder is?
Dat is toch niet hard te maken.

Maar misschien een tip voor degene die dit opperde:
Misschien een speciale camping inrichten in de buurt van Rouveen, wellicht commercieel interessant.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
windorgel

Bericht door windorgel »

Waar dat uit blijkt? Heel simpel, in de gemeenten die ik ken gaan slechts 1 of enkele gezinnen op vakantie. De rest blijft gewoon thuis.
Heb sterk de indruk dat dit in andere kerkverbanden anders ligt, overigens zonder daar een waardeoordeel over te geven. Het is slechts een constatering.
Gesloten