Wat doen we vandaag ? [7]

helma

Re: Wat doen we vandaag ? [7]

Bericht door helma »

vanmorgen hard gewerkt
vanmiddag weer
mijn zus komt strijken :)

vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert

"Capella Neerlandica" olv Harm Jansen
Der Schwanengesang van Heinrich Schütz
Marnix

Bericht door Marnix »

Een feestje vieren, aangezien mijn geliefde wederhelft vandaag de 2 dozijn heeft bereikt :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
albion

Bericht door albion »

Marnix schreef:Een feestje vieren, aangezien mijn geliefde wederhelft vandaag de 2 dozijn heeft bereikt :)

gefeliciteerd, Marnix en een gezellige dag! :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

albion schreef:
Marnix schreef:Een feestje vieren, aangezien mijn geliefde wederhelft vandaag de 2 dozijn heeft bereikt :)

gefeliciteerd, Marnix en een gezellige dag! :)
!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma

Bericht door helma »

helma schreef: vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert

Ben je op dat concert komen de grootste raddraaiers van het forum binnen :jongle
gaan ze ook nog voor je zitten :sweat
en gelijk ontdekt dat je dus zó verslaafd kunt zijn aan Reforum dat je zelf onder een concert nog behoefte hebt om even te kijken wat er op het forum gebeurt
en de andere raddraaier presteert het nb om halverwege te vragen of ze ook suikerspinnen hebben
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

helma schreef:
helma schreef: vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert

Ben je op dat concert komen de grootste raddraaiers van het forum binnen :jongle
gaan ze ook nog voor je zitten :sweat
en gelijk ontdekt dat je dus zó verslaafd kunt zijn aan Reforum dat je zelf onder een concert nog behoefte hebt om even te kijken wat er op het forum gebeurt
en de andere raddraaier presteert het nb om halverwege te vragen of ze ook suikerpsinnen hebben
:haha
Lourens

Bericht door Lourens »

Lekker chillen. :haha

Nee, de boodschappen moeten nog gehaald worden, er moet nog een boekenkast naar boven en nog wat kleine klusjes

Maar lekker relaxed met veel koffiemomentjes.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
albion

Bericht door albion »

Vandaag heerlijk relaxen (het begin van de vakantie). Ik ga zo een lijst maken wat er allemaal gedaan moet worden in de vakantie en ik beloof mezelf om
me er ook aan te houden!!! (Dan zal ik aan het eind van de week een tevreden gevoel hebben, dat is dan positief en dan kan ik weer met frisse moed
voor de klas).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen een keer vroeg uit de veren! Om 8.00 uur richting Emmen vertrokken om daar te folderen voor de evangelisatie van de Ger.Gem. Altijd wel gezellig. Ook zo'n 10 scholieren van de Fruytier waren (weer) mee voor hun maatschappelijke stage. Nou je kunt dan soms keihard met 'de wereld' in aanraking komen. Als dat geen maatschappelijke stage is! Vanmiddag dus een keer geen postwijk. Vanavond rijden op de rolstoelbus van het plaatselijke Rode Kruis met mijn vader. We hebben het nog nooit zo druk gehad. We hebben nog niet eens tijd om even naar huis te gaan om een kom koffie te drinken. We gaan, denk ik, wat vragen bij het Kulturhus in Notter, daar hebben iets tijd over, maar te kort om naar huis te gaan om koffie te drinken. Verder dus bijna continu rijden van 19.00 uur t/m de laatste rit om 22.30 uur. Dat wordt morgenmiddag weer(voor de 3e achtereenvolgende keer) het bed induiken. Lijkt me niet zo verstandig voor mij om dan ook nog een 3e kerkdienst te bezoeken. Hopelijk volgende week weer!
henriët

Bericht door henriët »

We lagen om half 3 ofzo in bed, dus eerst maar uitgeslapen... voor zover dat lukt met kinderen:)
Verder wat gerommeld, boodschappen, en vanmi visite en nu bij opa.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:We lagen om half 3 ofzo in bed, dus eerst maar uitgeslapen... voor zover dat lukt met kinderen:)
Half 3 :bobo mén...toen had ik er al 4 uur opzitten, en net ons puppie z'n nachtelijke plasje laten doen :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef:
henriët schreef:We lagen om half 3 ofzo in bed, dus eerst maar uitgeslapen... voor zover dat lukt met kinderen:)
Half 3 :bobo mén...toen had ik er al 4 uur opzitten, en net ons puppie z'n nachtelijke plasje laten doen :)
t Was ook wel een beetje laat hoor. Maar er zijn van die momenten dat je in goede gesprekken zit...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

mijn zusje komt vanmorgen helpen.
Ik wil graag de kamer nog een keer goed doen.
Gordijnen achter heb ik zaterdag al gewassen, straks die van voor nog even.
heerlijk, straks alles weer fris.

vanmiddag naar de verloskundige.
vanavond komen vrienden eten met hun 3 kids.
Hun huiskamer wordt gespachteld, dus is het wel handig als de kinderen de kamer even niet inhoeven.

vanavond heerlijk niks (nou ja, samen bed op klossen zetten, die moet ik ook nog even ophalen trouwens)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie

Bericht door Lassie »

Werken
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:Werken
Dat doe ik iedere dag :langue , jij toch ook zeker :quoi :slurp
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gesloten