vanmiddag weer
mijn zus komt strijken

vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert
"Capella Neerlandica" olv Harm Jansen
Der Schwanengesang van Heinrich Schütz
Marnix schreef:Een feestje vieren, aangezien mijn geliefde wederhelft vandaag de 2 dozijn heeft bereikt
!!albion schreef:Marnix schreef:Een feestje vieren, aangezien mijn geliefde wederhelft vandaag de 2 dozijn heeft bereikt
gefeliciteerd, Marnix en een gezellige dag!
Ben je op dat concert komen de grootste raddraaiers van het forum binnenhelma schreef: vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert
Der Schwanengesang van Heinrich Schütz
helma schreef:Ben je op dat concert komen de grootste raddraaiers van het forum binnenhelma schreef: vanavond met mijn man en schoonouders naar een concert
Der Schwanengesang van Heinrich Schütz![]()
gaan ze ook nog voor je zitten![]()
en gelijk ontdekt dat je dus zó verslaafd kunt zijn aan Reforum dat je zelf onder een concert nog behoefte hebt om even te kijken wat er op het forum gebeurt
en de andere raddraaier presteert het nb om halverwege te vragen of ze ook suikerpsinnen hebben
Half 3henriët schreef:We lagen om half 3 ofzo in bed, dus eerst maar uitgeslapen... voor zover dat lukt met kinderen:)
Verder wat gerommeld, boodschappen, en vanmi visite en nu bij opa.
t Was ook wel een beetje laat hoor. Maar er zijn van die momenten dat je in goede gesprekken zit...Orchidee schreef:Half 3henriët schreef:We lagen om half 3 ofzo in bed, dus eerst maar uitgeslapen... voor zover dat lukt met kinderen:)
Verder wat gerommeld, boodschappen, en vanmi visite en nu bij opa.mén...toen had ik er al 4 uur opzitten, en net ons puppie z'n nachtelijke plasje laten doen
Dat doe ik iedere dagLassie schreef:Werken