Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vanavond Bijbellezing/Bijbelstudie in de kerk over:
19 Zo dan, mijn geliefde broeders, een iegelijk mens zij ras om te horen, traag om te spreken, traag tot toorn;
20 Want de toorn des mans werkt Gods gerechtigheid niet.
21 Daarom, afgelegd hebbende alle vuiligheid en overvloed van boosheid, ontvangt met zachtmoedigheid het Woord, dat in u geplant wordt, hetwelk uw zielen kan zaligmaken.
22 En zijt daders des Woords, en niet alleen hoorders, uzelven met valse overlegging bedriegende.
23 Want zo iemand een hoorder is des Woords, en niet een dader, die is een man gelijk, welke zijn aangeboren aangezicht bemerkt in een spiegel;
24 Want hij heeft zichzelven bemerkt, en is weggegaan, en heeft terstond vergeten, hoedanig hij was.
25 Maar die inziet in de volmaakte wet, die der vrijheid is, en daarbij blijft, deze, geen vergetelijk hoorder geworden zijnde, maar een dader des werks, deze, zeg ik, zal gelukzalig zijn in dit zijn doen.
26 Indien iemand onder u dunkt, dat hij godsdienstig is, en hij zijn tong niet in toom houdt, maar zijn hart verleidt, dezes godsdienst is ijdel.
27 De zuivere en onbevlekte godsdienst voor God en den Vader is deze: wezen en weduwen bezoeken in hun verdrukking, en zichzelven onbesmet bewaren van de wereld.
19 Zo dan, mijn geliefde broeders, een iegelijk mens zij ras om te horen, traag om te spreken, traag tot toorn;
20 Want de toorn des mans werkt Gods gerechtigheid niet.
21 Daarom, afgelegd hebbende alle vuiligheid en overvloed van boosheid, ontvangt met zachtmoedigheid het Woord, dat in u geplant wordt, hetwelk uw zielen kan zaligmaken.
22 En zijt daders des Woords, en niet alleen hoorders, uzelven met valse overlegging bedriegende.
23 Want zo iemand een hoorder is des Woords, en niet een dader, die is een man gelijk, welke zijn aangeboren aangezicht bemerkt in een spiegel;
24 Want hij heeft zichzelven bemerkt, en is weggegaan, en heeft terstond vergeten, hoedanig hij was.
25 Maar die inziet in de volmaakte wet, die der vrijheid is, en daarbij blijft, deze, geen vergetelijk hoorder geworden zijnde, maar een dader des werks, deze, zeg ik, zal gelukzalig zijn in dit zijn doen.
26 Indien iemand onder u dunkt, dat hij godsdienstig is, en hij zijn tong niet in toom houdt, maar zijn hart verleidt, dezes godsdienst is ijdel.
27 De zuivere en onbevlekte godsdienst voor God en den Vader is deze: wezen en weduwen bezoeken in hun verdrukking, en zichzelven onbesmet bewaren van de wereld.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Kijken of we een koffer met max 23 kilo kunnen vullen
de laatste dingetjes regelen
nog wat kaarten sturen
Lijstje maken van dingen die ze echt niet mogen vergeten bij het thuisfront.
koffiedrinken met M&M en Demo
misschien toch nog even de tandarts bellen (of een doos Brufen meenemen
)
Vanavond komen mijn ouders eten.
Daarna hebben we een avond van de TTO klas van mijn zoon in Amersfoort.
de laatste dingetjes regelen
nog wat kaarten sturen
Lijstje maken van dingen die ze echt niet mogen vergeten bij het thuisfront.
koffiedrinken met M&M en Demo
misschien toch nog even de tandarts bellen (of een doos Brufen meenemen

Vanavond komen mijn ouders eten.
Daarna hebben we een avond van de TTO klas van mijn zoon in Amersfoort.
Hm, ik mag maar 10 kg mee...helma schreef:Kijken of we een koffer met max 23 kilo kunnen vullen
~~Soli Deo Gloria~~
Zit nu ff aan de koffie, straks wassen en aankleden. Daarna boodschappen doen. Vanmiddag zo rond half 2 richting Bilthoven en daar de kids ophalen van school en met ze gezellig de middag door brengen als m'n zus thuis komt ga ik naar huis (in de file). Vanavond post sorteren.
je hoeft vast geen zilveruitjes,satéhsaus, borrelnootjes, chinese tomatensoep, zakjes/pakjes Knorrmixen, dropjes, zwartwitkogels, groentessaus van Duyvis e.d. voor je zus mee te nemenHendrikus schreef:Hm, ik mag maar 10 kg mee...helma schreef:Kijken of we een koffer met max 23 kilo kunnen vullen

Klopt, ik heb geen zushelma schreef:je hoeft vast geen zilveruitjes,satéhsaus, borrelnootjes, chinese tomatensoep, zakjes/pakjes Knorrmixen, dropjes, zwartwitkogels, groentessaus van Duyvis e.d. voor je zus mee te nemenHendrikus schreef:Hm, ik mag maar 10 kg mee...helma schreef:Kijken of we een koffer met max 23 kilo kunnen vullen

~~Soli Deo Gloria~~
Kijken/luisteren naar de voortzetting hoorzitting van de voortouwcommissie Landbouw Natuur en Voedselkwaliteit van de Tweede Kamer over prijsvorming in de agro-nutriketen. Oomlief wordt aan de tand gevoeld. Hij kan wel in de politiek, als ik z'n antwoorden zo hoor.
Laatst gewijzigd door Zita op 18 feb 2010, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Werken, koffertje pakken, gereed maken voor vertrek richting

Komende dagen zullen jullie geen last van me hebben

~~Soli Deo Gloria~~
Nou, een fijne tijd daar.. 't ziet er goed uit...
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
- MarthaMartha
allemaal leuke dingen...
samen ontbijten
in ondertrouw
koffie drinken met Helma
gesprek gemeentehuis
bekijken trouwlokatie
koffie drinken ouders demo
etentje + informatieavond zendingswerker
samen ontbijten
in ondertrouw
koffie drinken met Helma
gesprek gemeentehuis
bekijken trouwlokatie
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
have a nice trip!Hendrikus schreef:Werken, koffertje pakken, gereed maken voor vertrek richting
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Worden jullie een zendingsechtpaar?MarthaMartha schreef:allemaal leuke dingen...
in ondertrouw
........
........

Nogmaals van harte een geweldig goede dag toegewenst!!
Dan hadden ze wss niet het hele huis opgeknapt...aangezien de meeste opleidingen daarvoor in het buitenland zitten...jvdg schreef:Worden jullie een zendingsechtpaar?MarthaMartha schreef:allemaal leuke dingen...
in ondertrouw
........
........
etentje + informatieavond zendingswerker![]()
Enne...tis maar even dat je t weet...niet iedereen die naar een informatie avond van een zendingswerker gaat, wordt zelf ook zendeling...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
Een ontzettende fijne dag! Enne... van harte gefeliciteerd!MarthaMartha schreef:allemaal leuke dingen...
samen ontbijten
in ondertrouw
koffie drinken met Helma
gesprek gemeentehuis
bekijken trouwlokatie
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha schreef:allemaal leuke dingen...
samen ontbijten
in ondertrouw
koffie drinken met Helma
gesprek gemeentehuis
bekijken trouwlokatie
Van harte gefeliciteerd !!!